Банкіри, пристрастився позичальників брати великі споживчі кредити, вирішили залучити їх ще й до «пластикових» позик, кидаючи в нову кабальну залежність.

У боротьбі за клієнта банкіри пустили в хід кілька працюючих на практиці методів, включаючи полегшення процедури карткового кредитування. Існують фінансові установи, які більше не пред’являють вимог до позичальника представити довідку з основного місця роботи і не вимагають наявності поручителя. Один заступник директора департаменту роздрібного банкінгу заявляє, що громадян особливо легко зацікавити картами, по яким кредит можна отримати дуже швидко і без забезпечення.

Багато банків пішли на зниження ставок за картковими кредитами в цілому по ринку величина ставок за гривневими «пластикових» кредитах зменшилася на 1-2%. Що ж стосується додатково влаштовуються акцій, то за їх умовами українець може отримати кредит майже задарма. Заохочуючи потенційних клієнтів, банкіри знижували ціни на позики, і карткові тарифи – все для того, щоб ви користувалися кредитними «пластиком».

Всі додаткові бонуси і «напади щедрості» приносять подвійну вигоду. Знижуючи ставки, банкір приваблює купу бажаючих стати власниками безкоштовного кредиту. Однак коли атракціони щедрості закінчуються, фінансисти залишаються при своїх позичальників, які вже просто звикли жити в стані «борг» і платять повну вартість наданого їм сервісу. Серед нововведень варто відзначити механізм роботи з жадібними до грошей клієнтами – продовження терміну, протягом якого можна не оплачувати відсотки. Однак це нововведення паралельно супроводжується підвищенням ставок за кредитами.
Спеціалізуються на споживчому кредитуванні, банки досить успішно працюють з клієнтом, просуваючи кредитки. Дуже заманливо виглядає можливість отримати картковий кредит для невеликих покупок. За гривневу позику, використовуючи кредитну карту, передбачені процентні ставки 25-40% річних, що може здатися вельми розумно, якщо врахувати 80-120% по експрес-кредитах. Але, намагаючись спокусити вас зачаровують умовами, фінансисти часто опускають деякі подробиці, за умовами яких з позичальника стягнуть кругленьку суму грошей. Знижуючи процентні ставки, фінансисти іноді включають у договір масу всіляких комісій, проявляючи винахідливість у пошуку того, як б накрутити додаткові платежі. Це може бути і обслуговування кредиту та підтримка кредитної лінії і багато іншого. Як підсумок, ціна «пластикового» позики підійде до межі 100%, практично як по експрес-кредитах.

Просуваючи боргові продукти, фінансисти проявляють все більшу винахідливість. Ймовірно, у багатьох системних банках навряд чи можна говорити про сформований продуктовому ряді. Кожен банк шукає нові способи збільшити кількість продажів, використовуючи різні маркетингові прийоми. Картковий бізнес – дуже технологічний, тому перемагає той, хто володіє можливістю швидко формувати допоміжні сервіси, забезпечувати споживача інформацією по різних каналах продажів і багато іншого. «Пакетні пропозиції, на думку банкірів, ще один ефективний хід у просуванні карт. Багато фінансові установи пропонують такий продукт з чималими знижками. Перехід на пакетну пропозицію для різних категорій клієнтів для деяких є основним елементом стратегії в роботі з фізичними особами. В рамках пакету вагомо знижується тариф на випуск платіжних карток та їх обслуговування, знижуються тарифні ставки по кредитних картах і короткострокових кредитів (овердрафту).
За статистичними даними, основна маса українців все так само користується кредитними лімітами, знімаючи, в основному, кошти через банкомат. Як стверджують фахівці, використання кредитних ліній, якщо оцінити клієнтів середнього класу, складе десь 38% від кредитного ліміту. У минулому році безготівкові операції за платіжними картками склали 3%, а готівка 97%.

Карткова інфраструктура просто відсутні, стримуючи ентузіазм громадян використовувати кредитні ліміти. На сьогоднішній день платіжні термінали становлять усього лише 3% від загального кол-ва юридичних осіб, які задіяні у торгівлі та сфері послуг. Але залишається фактом знання того, що заявлені емісії банків, відверто кажучи, віртуальні. Один начальник управління платіжних карт повідомляє, що картки розповсюджуються через агентів і direct mail, тому більша частина з них не активується для перевірок.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*