Щоб догодити своїм клієнтам, банки впроваджують десятки технологічних нововведень, які дозволяють клієнтам економити час і отримувати якісні послуги. Деякі досягнення техніки викликають роздратування і скарги клієнтів. Автоматика не спрацьовує, додаткові послуги ускладнюють життя і потребують коштів. 

За комуналку он-лайн – у список боржників

Аліна придбала в ПриватБанку карту для оплати комунальних платежів через мережу Інтернет. Але коли зайшла на сайт банку, здійснити оплату не вийшло. Справа в тому, що у формі для оплати вона не знайшла відмітки “термін дії картки до 2023 року”: «Там є осередок тільки до 2021-го і моя картка не підходить для оплати. Тепер боюся, що почнуть нараховувати пеню за несплату ».

oplata_kom_700x367.jpg.aspx

Послуга інтернет-банкінгу з можливістю оплачувати комунальні платежі, не виходячи з дому, приваблює багатьох клієнтів. Адже існує електронна система, яка навіть дозволяє фотографувати квитанцію з ЖЕКу, а система нараховує борг. Тим не менш, інновація все ще потребує нагляді банківських програмістів, які не встигають відстежувати особливості вимог клієнтів.

Куди діваються гроші з кредитної картки?

Клієнт Петро скаржиться на систему банку, яка знімає з його кредитної картки зайві гроші: «Я помітив, що кожного разу після того, як я приходжу повертати гроші, які зняв з кредитки, мені приписують ще пару додаткових гривень. Хоча карта має термін, коли відсоток не повинен зніматися. Спочатку я думав, що це відрахування за користування банкоматом, але виявилося, що ні. Що за відсотки – невідомо ».
Кожен банк, який видає кредит своїм клієнтам, має значну ступінь ризиків, що боржник не зможе розплатитися по боргу. На допомогу позичальникам, деякі банки при видачі кредитної карти додають у вартість користування страховку. Клієнти, яким вчасно не повідомили про додаткове відрахування, обурюються через частини суми, яка зникає з рахунку.

У колл-центрі Альфа-Банку повідомляють, що у них здійснюють страхування власників кредитних карт: «У нас існує така послуга страхування власника кредитної картки. Це 1% від суми, яку позичає клієнт. Але страховка – справа добровільна. Клієнт сам може вирішити – відраховувати з його карти 1% чи ні ». Тому, перш ніж купувати в банку кредитну картку, варто уточнити, входить в її обслуговування вартість страхування чи ні.

Незручні СМС

«У вісім ранку з банку надіслали СМС про рішення НБУ переводити всі валютні рахунки в гривню. Настрій зіпсували на весь день. Я ж не просила розсилати мені банківські новини! »- Обурюється клієнтка Вікторія. Розсилка у вигляді СМС повідомлень про операції з картковими рахунками радує багатьох клієнтів банку. Таким чином можна легко дізнатися про поповнення та залишки на рахунках.

Така корисна послуга має в собі незручність у вигляді реклами акцій та іншої, на думку банків, корисної для вас інформації. Відмовитися від такої розсилки непросто. Коли журналіст звернувся з проханням відключити рекламні СМС в колл-центр Південкомбанку , клієнтами якого був раніше, там повідомили, що займаються блокуванням карт і вирішенням технічних проблем з рахунками. До кого звертатися за блокуванням акційних СМС не сказали.

Кредитка в поштову скриньку

«По дорозі з роботи побачив конверт з кредитною картою на своє ім’я в поштовій скриньці. Як виявилося, таким чином банк просуває систему кредитування. Мені це не подобається, оскільки не люблю брати кредити, а якщо б карту вийняли зі старого поштової скриньки, нею могли б скористатися шахраї », – обурюється клієнт Володимир.
Кредитні карти на будинок відправляють багато банків. Як пояснюють – з метою мотивації своїх клієнтів. «В цілях безпеки Ваша кредитна карта відправлена до вас неактивною. Для того, щоб почати користуватися нею, Вам необхідно звернутися до цілодобового контакт-центр і активувати », – зазначають у контактному центрі Промінвестбанку .

Фото на пам’ять

«Працівники банку, в якому отримувала кредитну картку, порушують мої права про захист персональних даних. Вони зажадали подивитися на відеокамеру і без запиту мене сфотографували. Коли я зажадав стерти фотографію – відмовилися »- читаємо обурення клієнта банку на форумі читачів. Щоб створити єдину базу клієнтів і захиститися від шахраїв, у багатьох банках ввели ідентифікацію за допомогою фотозйомки.
Це нововведення не всім до душі. Але відмовитися від нього не вийде. Фінустанови мають дозволу на проведення фото та відеозйомки своїх клієнтів. А от віддати портрети в інші руки не дозволяє закон про банківську таємницю. Тому хвилюватися, що знімки потраплять шахраям або будуть оприлюднені, не варто.

Джерело: www.banki.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*