Клієнти українських банків стикаються з такими ситуаціями, коли повністю закривши і погасивши кредит, через деякий час виявляють заборгованість. Що робити в такому випадку і як попередити таку ситуацію?
Клієнтка ПриватБанку залишила відгук про подібному випадку: «Наприкінці серпня прийшла погасити кредит і закрити всі можливі борги. Борг погасила. Картки закрили. Але переглядаючи інтернет і Ваш сайт, зловила себе на думці, а раптом.
Виявилося карта заблокована. Борг 28грн. Це – відсотки за користування кредитом, які нараховуються 30-31 числа кожного місяця. Питання, як можна нараховувати відсотки на закриту карту. 16,10,2013 борг погашений. Питання чи будуть нараховані відсотки на відсотки на закриту картку, невідомо. Сказали потрібно перевірити в наступному місяці ».

prosent_88x88.jpg.aspxАналогічна ситуація трапилася і з клієнткою Дельта Банку . «Виплатила кредит. За наївності думала – все. Ба. Приходить вимога – знову платити. Кажуть – сама винна, не поставила вимогу довідку, що нічого не винна банку. Дурість, звичайно, але ладно. Плачу. Замовляю довідку. Обіцяли надіслати поштою протягом 2 тижнів. Минуло три, довідки немає. Зате сьогодні з ранку такий “довгоочікуваний” дзвінок. Я знову повинна. Пояснюю ситуацію. Відповідь передбачуваний. “Вимагайте довідку. Чи не оплатіть до завтра – нарахуємо штраф”, – розповідає вона.
Чому таке трапляється і чи можна попередити подібні неприємності?
«Описані ситуації в цілому є нетиповими для банків – при закритті рахунку повинна бути проведена звірка і виявлені всі розбіжності, – коментує ситуацію директор департаменту роздрібних клієнтів ПАТ «Кредобанк» Орися Юзвишін. – Дещо інша ситуація з кредитами – при внесенні останнього платежу не виключені певні технічні розбіжності щодо остаточного залишку.
Щоб уникнути подібних проблем, рекомендуємо і при закритті рахунків, і при повному погашенні кредиту вимагати від банку довідку про відсутність заборгованостей перед банком. Саме цей документ і є підтвердженням відсутності будь-яких боргів. Якщо ж ситуація трапилася, потрібно подавати офіційну скаргу – в більшості випадків такі справи вирішуються по суті ».

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*