Конфліктні ситуації між клієнтами і банками можуть виникнути з двох причин: через незнання клієнтом основних умов договору або з вини банку. Ми промоніторили відгуки в інтернеті, щоб дізнатися, які проблеми найчастіше виникають «від незнання».

Активація кредитної картки

Клієнт, що отримав в банку кредитну картку, повинен пам’ятати: активація карти тягне за собою можливі комісії за користування карткою, навіть якщо кредитні кошти використовуватися не будуть. Так, один клієнт, вирішив про всяк випадок відкрити собі кредитну карту, але активувати її не збирався, так як щорічне обслуговування в цьому випадку варто було б 150 грн., а поки потреби в кредитних коштах клієнт відчував .

clip_image001

Але співробітниця банку запропонувала перевірити, як працює система і покласти на карту 100 гривень, які потім вільно можна буде вивести. «Як виявилося, система працює відмінно. Після того, як я поклав гроші на карту, вона активувалася, і тепер я винен банку 150 гривень, а за 5 років, всі – 750 грн. плюс відсотки за користування «кредитом» навіть при тому, що я не витратив ні копійки банківських грошей ».

Закриття кредиту

Той, хто вважає, що сплативши заборгованість по кредитній карті і віддавши карту банківському менеджеру, раз і на завжди покінчить зі своїм кредитом, сильно помиляється.
«Перед закриттям карти зателефонувала на гарячу лінію і мені сказали, що потрібно зняти гроші, тому що виходить переплата. Зняла 500 гривень, хоча залишок на рахунку склав 515,76 грн.,а значить, банк повинен був мені повернути ще 15,76. Закрила на це очі. Через три місяці почалися дзвінки з погрозами, нагадуваннями про заборгованість ».
Справа в тому, що, тільки отримавши довідку про відсутність заборгованості та закриття рахунку, клієнт може спати спокійно. Оформлення такої довідки може зайняти 30-45 днів. Щоб раз і назавжди розрахуватися з банком, клієнт повинен спочатку уточнити по телефону, де потрібно закривати рахунок: в будь-якому відділенні банку, або саме в тому, де він був відкритий. У відділенні менеджер повинен перевірити стан рахунку і визначити точну суму заборгованості.

clip_image002

Потім потрібно буде цю заборгованість погасити і зняти або перерахувати на інший рахунок залишок коштів. Після цього співробітник банку повинен на Ваших очах розрізати карту, а Вам залишиться почекати зазначені 30-45 днів (залежно від банку), після чого дізнатися за телефоном про закриття рахунку і прийти в банк за довідкою, яка підтверджує його закриття.

Автопролонгація депозитів

У більшості депозитних договорів прописаний пункт, за умовами якого банк здійснює автоматичну пролонгацію вкладу. «Закінчився термін депозиту. Планувала забрати вклад в день закінчення його дії, але так, як не встигала забрати дитину зі школи зателефонувала до відділення запитати, чи можна заїхати за вкладом на наступний день. Сказали, що так. Коли я наступного дня приїхала у відділення, виявилося, що вклад автоматично пролонгувався і тепер, щоб отримати свої гроші, потрібно здійснити дострокове розірвання, а значить, гроші я отримаю не відразу ».
Варто відзначити, що деякі фінустанови при оформленні депозиту пропонують клієнту написати відмову від автоматичної пролонгації. Вкладник обов’язково повинен поцікавитися цією можливістю. Якщо ж в умовах договору такого не передбачено, прийти за грошима потрібно саме в той день, який зазначений у договорі.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*