Новини світу кредитування та банківських послуг.

Мотив і мотивація як домінанти успіху

Мотив і мотивація персоналу можуть бути розглянуті як домінанти успіху організації. Розглянемо на прикладі.

Ви розробили новий товар і тепер переходите на стадію просування. Ви зацікавлені в тому, щоб покупці зацікавилися новим продуктом і почали його активно купувати. Мотив – реалізація товару. З цього випливає, що продавці повинні активно просувати продукцію, пропонувати її, розповідати про її особливості та переваги. Це в ідеалі. А насправді таку хорошу роботу продавця треба про стимулювати. Наприклад, відсотки з продажу. Мотивація – відсотки.

Мотив і мотивація працівників лежать в основі розвитку кампанії.0.8A

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?