Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Функціонал повноцінного мобільного банкінгу нічим не відрізняється від інтернет-банкінгу. Встановивши безкоштовний додаток на смартфон, ви отримуєте можливість керувати грошима на карті в режимі 24/7, з будь-якої точки, де є Інтернет. А з розвитком 3G в Україні потреба в мобільному банкінгу виросла в рази. Експерт розповідає про ази мобільного банкінгу

У мобільному, як і в інтернет-банкінгу, базові потреби клієнта – перевірка балансу, історія операцій за рахунком, платежі, перекази, можливість замовити послуги. При цьому в мобільному банкінгу ці можливості потрібно реалізовувати зовсім іншим чином.

  • Перше – вони повинні бути реалізовані простим і зрозумілим способом. Наприклад, якщо це платежі, то неодмінно прості платежі в один клік. Аналогічно з оплатою послуг, історією операцій, переказами.
  • По-друге, зараз змінилося сприйняття мобільного додатку. Він повинен вирішувати конкретну задачу в цей момент, а не величезний перелік проблем. Час додатків- «монстрів», де все в одному, минув. Клієнти шукають вирішення своїх конкретних завдань.

Мобільний банкінг і адаптивна версія web-банкінгу – це по суті дві різні системи. Адаптивна версія банкінгу в основному спрямована забезпечити можливість клієнту отримати доступ до інтернет-банкінгу в тих випадках, коли немає можливості скачати або використовувати додаток, наприклад, вхід на іншому пристрої, новий телефон і т. д. Ця версія служить, в першу чергу, для зручності клієнта з мобільним пристроєм як додатковий сервіс, але без повного функціоналу, так як його там неможливо реалізувати.

У мобільному додатку повинен бути повноцінний набір послуг, адаптованих спеціально під мобільний додаток, з такими перевагами, як простота, швидкість, безпека та мобільність. Додатково мобільний додаток дозволяє спілкуватися клієнту з банком більш активно і дати можливість клієнту користуватися більш широким переліком сервісів, додаткових послуг, функціоналу, які можуть бути доступні виключно із застосуванням мобільних технологій. Наприклад, віртуальний гаманець для безконтактної оплати.

Попит на мобільний банкінг і в цілому на додатки, які швидко і просто вирішують певне завдання клієнта, і раніше постійно збільшувався, а з впровадженням 3G Інтернету в Україні спостерігається бум мобільності. Ми зараз на етапі вибухового зростання внутрішнього ринку мобільних додатків, включаючи мобільний банкінг. У людей вже є потреби, і є технологія – швидкісний інтернет, щоб створити інструменти, які ці потреби задовольнять. Для банків це означає поворот від моделі обслуговування клієнта person to person до tech to person, що дозволяє настроїти навіть більш персоналізоване спілкування з клієнтом, особливо з розвитком у світі і в Україні концепції “Завжди онлайн”, яка і реалізується з повсюдним охопленням мобільного інтернету.

На ці тенденції, природно, будуть впливати на швидкий розвиток ширини охоплення і швидкості доступу до такого виду інтернету, що зараз залишає бажати кращого.

Джерело: Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.