Сьогодні про перспективи розвитку в 2014 році та результати роботи в минулому 2013 році розповіли представники найбільших операторів України.

Директор з маркетингу «МТС Україна»:

У 2014 р. ми очікуємо зростання кількості підключаються портативних пристроїв (смартфонів, планшетів) і збільшення проникнення мобільного зв’язку за рахунок абонентів з декількома SIM-картами і M2M-підключеннями.
Обсяги користування і доходи від data-послуг зростають у середньому на 30% в квартал. Саме збільшення питомої ваги data-послуг зможе в найближчі роки забезпечити зростання доходів галузі.
Наступного року будуть серйозні зміни в таких сферах, як електронна комерція і мобільні платежі, а хмарні сервіси стануть
звичні більш широкому колу споживачів.
Незважаючи на збільшення номінального проникнення SIM-карт, темп зростання виручки від мобільного зв’язку в році, що минає, швидше за все, продемонструє уповільнення порівняно з 2012 р. Одна з причин – стабілізація споживання голосових послуг на тлі триваючого плавного зниження вартості хвилини (APPM) практично у всіх гравців.
Показники 2014 залежатимуть від двох ключових чинників: по-перше, загальної економічної ситуації в країні, яка сильно впливає на здоров’я галузі, і, по-друге, від можливості розвивати 3G, що стане потужним стимулом до розвитку і зростання.

bigНачальник PR департаменту life :):

Для оператора life 🙂 серед подій року, що минає можна виділити наступні:
Зміцнення позиції «оператора № 1 для смартфонів» і зростання в 3-му кварталі проникнення смартфонів у мережі life 🙂 до рівня 24%, що є найбільшим показником на ринку.

Цього року life:) зростає швидше середньоринкових показників: за третій квартал 2013 року дохід «Астеліт» зріс на 11,7%.

Компанія «переступила» частку ринку по абонентам в 15%.

У 2013-му life 🙂 запустив перший безлімітний тарифний план для індивідуальних абонентів в ціновій категорії до 100 гривень. Абоненти нового тарифу «Все включено» отримують безлімітні дзвінки всередині мережі, безлімітний мобільний інтернет, 1000 СМС і 300 хвилин для дзвінків на мережі інших операторів України. Пакет послуг коштує 80 грн на 30 днів.

Що стосується найближчих планів, то в наступному році ми націлені дотримуватися стратегії «оператора № 1 для смартфонів», незалежно від того, як буде технологічно розвиватися ринок мобільного зв’язку.

Нашим завданням залишається рости швидше за ринок і випереджати самих себе, а саме свої результати за рік, що минає. А також рости ефективно, тобто за рахунок контролю витрат. Для life 🙂 стратегічно важливо продовжувати рости в регіонах, де у нас історично низьке проникнення і де конкуренти займають домінуюче положення. Наша мета зберегти і примножити динаміку 2013 року і поступово ставати в регіонах другою симкой з перспективою стати першою за рахунок унікально вигідних пропозицій. За результатами 2 кварталу зростання абонентів на Заході і Сході склало + 29% і +31% відповідно.

Серед цілей оператора також зміцнення лідерства в завойованих нішах, таких як роумінг, міжнародні дзвінки, пропозиції для смартфонів.

Директор з маркетингу «Київстар»  про плани компанії на 2014 рік:

У 2014 році ми постараємося посилити результати, які ми отримали завдяки роботі над якістю та доступністю наших послуг. Так, тільки за 9 місяців 2013 в покращення та розвиток мережі «Київстар» було вкладено 1243000000 грн. Ми будемо продовжувати роботу з удосконалення технічної інфраструктури і в 2014 році.

Київстар продовжить розвивати інноваційні напрямки, яким було дано старт в 2013 році. Це – послуги мобільного комерції, «Мобільні гроші», NFC платежі.

Ми маємо намір розширювати асортимент послуг цифрового контенту. У 2013 році Київстар вийшов з продуктом e-reading (читання з мобільного телефону) і в новому році ми хочемо зробити його більш насиченим і цікавим для наших клієнтів. Розшириться не лише асортимент і кількість електронних книг, але також з’являться нові можливості – підписки для корпоративних клієнтів, електронні журнали, спеціальні програми для мобільного читання для різних смартфонів, айпадов, та ін Буде також продовжено і вдосконалено напрямок мобільних додатків, аудіо та відео контенту , та ін

У фокусі уваги залишається розвиток послуг мобільного та фіксованого інтернету. Ми бачимо, що мобільний інтернет витісняє інші сервіси мобільного зв’язку – обмін мультимедійними та текстовими повідомленнями, голосові дзвінки. На жаль, у телеком ринку є багато «больових точок», і головна – відсутність доступу до послуг 3G/LTE. Це стримує ринок, тому що бізнес модель вимагає двигунів нового зростання, а доступу до них немає. Тому що більшість продуктів мобільного зв’язку – вимагають швидкісної передачі даних, а в Україні цього немає. Необхідно законодавчо закріпити принцип «технологічної нейтральності», що дозволить операторам розвивати нові технології бездротової передачі даних з використанням частот GSM діапазону.

Найголовніший напрямок для 2014 року і на наступні періоди – поліпшення всіх процесів обслуговування клієнтів, підвищення якості цієї роботи. Наше бачення – стати ближче до абонента і його потребам, максимально скоротити час і дистанцію між клієнтом і рішенням його питання.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*