Впровадження РРО, чутки про скорочення кількості платників єдиного податку і розмови про швидке впровадження ПДВ для усіх без винятку підприємців змушують нервувати власників невеликих підприємств. Якщо великі компанії в змозі пережити практично будь які стреси, то що чекає малий і середній бізнес? Як оптимізувати ведення справ, щоб адаптація до нових правил пройшла непомітно, і скоротити витрати в період кризи?

Дійсно, невеликі підприємства, часто не мають великого фінансування, знаходяться в досить хиткому становищі в стресових ситуаціях. Але це лише одна сторона медалі. У силу свого невеликого обсягу малий бізнес набагато більш гнучкий і адаптуємий до ринкових змін. Він здатний швидко перемкнутися на виробництво нової продукції і надання нових послуг, невелика кількість співробітників дозволяє простіше впроваджувати структурні зміни і, що особливо важливо, – автоматизувати процеси. А в умовах кризи саме автоматизація стає вирішальним моментом в скороченні витрат і збільшенні ефективності бізнес-процесів.

Як використовувати законодавчі зміни на благо власного бізнесу?

Впровадження електронного документообігу фактично поставило бухгалтерів перед фактом, що комп’ютерні програми доведеться використовувати щодня. Так, це нові обов’язки, але чи так вони погані? Цей досвід вже давно успішно практикується в Європі, дозволяючи підприємствам економити сотні годин часу і тисячі доларів на обміні документами.

clip_image002 Ринок пропонує ряд програмних рішень для автоматизації підприємства. Однак жодне з пропонованих раніше рішень не вирішувало всіх завдань – веб-сервіси для звітності та документообігу були або незручними, або дорогими, або нестабільними. Ці та інші недоліки, крім елементарної нестачі знань, довго зупиняли представників малого бізнесу від переходу на електронний документообіг. Вони воліли віддавати по 200-500 грн. на місяць найманим бухгалтерам, щоб вони вели справи замість них. Показати малому бізнесу, що існує реальне рішення, що дозволяє не витрачати гроші на програми і додатковий персонал і при бажанні самостійно контролювати бізнес-процеси, вирішив лідер на ринку електронної звітності «MEDocIS», презентувавши новий продукт, орієнтований саме на малий бізнес – веб- сервіс «СОТА».

«СОТА» обіцяє вирішити багато проблем малого бізнесу

Що таке веб-сервіс? Це онлайн програма, працювати в якій можна з будь-якого комп’ютера на ОС Windows. Єдине, що необхідно, – підключення до інтернету і наявність сертифікатів електронного цифрового підпису. Підприємству немає необхідності витрачатися на технічне оснащення офісів для роботи в «важких» програмах, серверне обладнання та окремих системних адміністраторів. Як говорилося вище, ідея для ринку України не нова. Так чим же відрізняється «СОТА»? «Це рішення, створене для людей. Зручне, інтуїтивно зрозуміле, розроблене таким чином, щоб здійснювати всі необхідні дії могла людина навіть без знань бухгалтерії », – кажуть розробники. Чи вийшло у них створити те, чого так чекав малий бізнес? Цифри говорять, що так – за перший тиждень після запуску в веб-сервісі зареєструвалося понад 30 тис. підприємств.

Разом з зручністю та комфортом роботи «СОТА» пропонує повний спектр функцій для звітності та ведення документообігу, в тому числі подачу звітності до Державної фіскальну службу та Державної служби статистики, формування і подачу звітності ЄСВ, обмін первинними документами, електронне адміністрування ПДВ. Важливим чинником є те, що здача звітів онлайн для ФОП в «СОТА» обійдеться в 69 грн. / рік, а для юрособи платника єдиного податку – 199 грн. / рік (згадайте 500 грн. / міс, що віддаються щомісяця бухгалтеру).

Отже, інструмент для переходу на електронний документообіг уже створений – зручний, практичний, доступний. Справа залишилася за малим – підприємці повинні прийняти новий спосіб ведення справ. Саме він допоможе не тільки пережити кризу, але і збільшити ефективність бізнес-процесів, а значить – і прибуток.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*