Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Ніколи ще кредитні картки не були такі популярні серед українців, як сьогодні. Тим не менш, банки наввипередки балують власників кредиток різними «пряниками», покликаними привернути нових клієнтів в конкурентній боротьбі. Що пропонують по кредитних картах в кінці жовтня 2015 року, і у скільки обійдеться кредитка – детальніше.

Пік популярності

Кредитні карти сьогодні на піку популярності серед українців – в першу чергу, через кризу. «Збільшення популярності кредитної картки обумовлено зростанням споживчих цін і, як наслідок, витрат населення. Зростання попиту на даний продукт йшло відповідно до зростання рівня інфляції та цін. Популярна кредитна карта також завдяки активному використанню програм лояльності та ко-бренд пропозицій з боку банків.

Не менш зацікавлені в цьому продукті і самі банкіри. Для банку це більш довгострокові відносини з клієнтом, більш низька сума кредиту на етапі« знайомства » з клієнтом. Таким чином, банк може видати невеликий ліміт клієнту без суттєвого ризику.

Втім, по-справжньому затребувана кредитна карта лише у тих власників, які вміло її використовують – так, щоб кредитна лінія регулярно поновлювалася, і щоб процентна ставка була невисока.

Кредитна картка – це своєрідний мікс двох продуктів. Якщо використовувати її в торговельній мережі або для розрахунків за кордоном, то можна отримати найвигідніші умови на ринку. Адже за кредитками ставки знаходяться на рівні 45% річних, тоді як за споживчими кредитами вони досягають 60-70%.

Щоб реальна ставка по картковому кредиту була якомога нижчою, потрібно використовувати її переважно для оплати в торгових мережах, але не для інших витрат.

Якщо врахувати ще й грейс-період, коли відсотки не нараховуються, то реальна процентна ставка може виявитися навіть нижчою, ніж та, що прописана в договорі. Інша ситуація, коли клієнт використовує кредитну карту для зняття готівки, тобто, по суті, заміняє картку кешевим кредитом. У цьому випадку комісія може серйозно вплинути на розмір процентної ставки.

Полювання на власників

Залучати нових клієнтів на ринку, лідером якого вже давно беззмінно стоїть один найбільший банк – завдання не з легких. Банкам доводиться постійно шукати все нові і нові інструменти для збільшення частки ринку в даному сегменті.

У розрізі кредитних карт це,

  • насамперед, вигідні програми лояльності,
  • вибудовування вдалою ко-брендинг програми,
  • також надання послуги розстрочки платежів для клієнтів.

Банки часто пропонують додаткові переваги, такі як cashback (повернення на карту клієнта частини коштів, витрачених на покупку), накопичення бонусів з подальшим обміном на різні подарунки і так далі.

Втім, є на ринку і банки, які вибирають більш обережну стратегію – і видають карти обмеженому колу осіб. Наприклад, пропонують оформити кредитну карту вже існуючим клієнтам банку, клієнтам в рамках зарплатних проектів або клієнтам, з якими вже був досвід кредитування по інших продуктах, і клієнт має позитивну кредитну історію.

Джерело:
Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.