Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Для того, щоб повністю розпрощатися зі своєю кредитною карткою, мало повернути всю зайняту суму, потрібно ще й отримати документ, що підтверджує той факт, що всі свої кредитні зобов’язання перед банком Ви виконали.

Вітчизняне законодавство не зобов’язує банки підтверджувати закриття клієнтського рахунку спеціальним документом. Але Законами України «Про захист прав споживачів», «Про банки і банківську діяльність» та іншими нормативно-правовими актами передбачено право клієнта на доступ до інформації про стан розрахунків. clip_image002

Процес отримання підтвердження про відсутність заборгованості і закриття рахунку в кожному банку протікає по-різному. Але все ж, можна говорити про якусь загальною схемою. Спочатку позичальник, який збирається закрити свою кредитку, повинен звернутися на гарячу лінію банку і уточнити, в яке відділення звертатися з метою закриття рахунку: в те, в якому рахунок був відкритий або в будь-яке інше.

Після з’ясування цієї деталі потрібно взяти карту і документи, що підтверджують Вашу особу і піти у відділення. Співробітник банку, до якого Ви звернулися, повинен перевірити стан вашого рахунку і сказати, скільки ще грошей потрібно покласти на карту, щоб всі кредитні зобов’язання були виконані.

Потім Ви йдете в касу банку та погашаєте заборгованість, що залишилась, а кошти понад ліміт кредитної лінії знімаєте. Потім віддаєте карту співробітника банку. Він повинен розрізати її на Ваших очах, щоб Ви могли бути впевнені, що шахраї не зможуть використовувати Ваш пластик в майбутньому.

Коли всі ці нехитрі маніпуляції будуть виконані, Вам залишиться тільки чекати довідку про закриття рахунку. Зазвичай цей документ банки надають протягом 30-45 днів з моменту Вашого звернення.

Періодично потрібно дзвонити у відділення і цікавитися, чи готова вже Ваша довідка. Під час періоду очікування Вам все ще можуть приходити повідомлення, в яких банк буде вимагати від вас погасити виниклу заборгованість. Але не варто турбуватися завчасно.

Це може бути просто технічна помилка. Але якщо банк не перестає Вам слати смс, вимагаючи оплати, варто зателефонувати на гарячу лінію і з’ясувати ситуацію. Якщо і це не допоможе, тоді потрібно знову йти у відділення і писати заяву, нарікаючи на порушення Ваших прав як клієнта і вимагаючи відшкодування заподіяної шкоди.

Деякі банки можуть відмовитися надати Вам виписку про відсутність заборгованості та закриття кредитного рахунку, посилаючись на те, що подібна практика у фінустанові відсутня. Тоді, щоб не залишитися без доказів Вашої правоти в разі виникнення проблем з банком, краще записати розмову з менеджером банку на диктофон або інший цифровий носій.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.