Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Для масового залучення клієнтів сьогодні банківські установи все частіше використовують такий інструмент, як надання кредитних карт за допомогою пошти. Примітно, що отримати кредитку може не тільки особа, яка подала заявку на її оформлення, але і людина, що раніше про це й не здогадувалися. Про поштових розсилках такого роду і піде мова.

У чому інтерес банків?

Зазвичай кредитні карти поштою приходять поштою жителям невеликих міст, селищ і навіть сіл. Чим це пояснюється? Банкам, як згадувалося, необхідно залучати нових клієнтів, а для цього потрібно, як показує практика, розширювати географію обслуговування. Створення власних філій (відділень) в невеликих населених пунктах пов’язано з певними фінансовими вкладеннями, оскільки для їх функціонування потрібно приміщення, технічне офісне оснащення, навчений персонал тощо.

Розсилка ж кредиток поштою знімає безліч проблем в цьому відношенні. Банк, практично не витрачаючи коштів, розгалужує мережу обслуговування, громадяни отримують доступ до підчас вигідним кредитними схемами.

Зазвичай карти таким способом направляються особам, які вже мають кредитні договори з банківською установою, а також власникам депозитів. Тоді вона спрощує внесення платежів, або ж є окремою додатковою послугою. Оскільки вся необхідна інформація про потенційного клієнта, як правило, вже закладена в базі даних банку, це значно спрощує оформлення кредитки.

article419Як почати користуватися?

Нерідко пропозицію скористатися новою послугою розсилається потенційним клієнтам тільки з метою привернути увагу до нового продукту. Іноді банки для економії коштів висилають при цьому навіть не справжні пластикові картки, а просто картонні муляжі. Але до них додаються бланки необхідних документів. І якщо користувача задовольняють умови кредитування, то, заповнивши формуляри та долучивши до них копії своїх документів, він приблизно через тиждень-два отримає оригінал кредитки.

У випадку, коли громадянинові поштою приходить справжня карта, її необхідно активувати. Як правило, це досить легко зробити по телефону. Активація означає, що користувач згоден з усіма пунктами договору і зобов’язується виплачувати зазначені комісійні, відсотки по кредиту і вносити плату за обслуговування. Ці суми списуються з рахунку в ході фінансових операцій з новою карткою.

Якщо громадянин не виявляє бажання користуватися пропонованою послугою, йому просто не потрібно робити ніяких дій.

Остерігайтеся шахрайства

Оскільки послуга набула широкого поширення, знаходяться і особи, що намагаються шахраювати в цій ситуації. Так, скажімо, в Москві зловмисники пропонували легковірним людям скористатися кредитками, для чого слід було попередньо сплатити комісію за обслуговування в сумі від 700 до 2000 рублів. Природно, карти не активувалися, оскільки зазначеного в договорі адреси не існувало. Комісійні ж, зрозуміло, повернути вже було неможливо.

Інша група шахраїв розсилала листи з післяплатою. Громадяни, оплативши доставку цінного конверта, скористатися отриманою кредиткою не могли.

Тут слід враховувати, що всі комісії та оплати за послуги списуються тільки з рахунку новою, активованої клієнтом карти.

Фахівці радять

Після отримання пропозиції про нову послугу потенційний позичальник повинен тверезо зважити своє фінансове становище. Якщо йому кредит без потреби, не потрібно активувати карту. Це означає, що він відмовляється на даний момент розвивати відносини з банківською організацією. Але цілком можливо, що незабаром йому можуть терміново знадобитися грошові кошти. Тому не варто квапитися викидати отриману поштою карту.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.