Коли клієнт має шанси виправити свою кредитну історію і як це зробити?
Клієнт може виправити свою кредитну історію. Якщо клієнт звернувся в бюро, отримав свою історію і побачив некоректну інформацію про один з кредитів (інформацію про прострочені кредити, які клієнт не мав, або інформацію про кредити, які він не оформляв), він може звернутися в бюро, щоб виправити інформацію.
Для уточнення інформації співробітники бюро зроблять запит до партнера, який її надав, а потім будуть діяти відповідно до закону України "Про організацію формування та обігу кредитних історій". Якщо інформація підтвердиться, бюро внесе зміни в історію і повідомить про це клієнта. Якщо не підтверджується, то кредитна історія залишається без змін, а клієнт може додати коментар до кредитної історії щодо відомостей, які заперечує.

kredit_istoria_500x329.jpg.aspx

Що робити, якщо клієнт бажає виправити інформацію про прострочену заборгованість, яка існувала?
У цій ситуації можемо порекомендувати поліпшити свою історію. Для цього необхідно обов’язково закрити прострочені платежі, якщо такі є. Якщо відкрита кредитна картка, то можна і надалі продовжувати активно нею користуватися, але обов’язково не допускати більше прострочень.
За відсутності відкритого кредиту або кредитної карти, необхідно відкрити нову кредитну карту (можна з мінімальним лімітом). Якщо не допускати прострочення надалі, то кредитна історія поступово покращиться. Нова інформація з хорошою дисципліною платежів поліпшить ситуацію і підвищить шанси клієнта на отримання нового кредиту.
Як часто в УБКІ звертаються клієнти з проханням виправити кредитну історію і як їм це вдається?
Головною підставою для видачі нового кредиту є перевірка кредитної історії клієнта. Тому, відповідно, запити від клієнтів для перевірки своєї кредитної історії, і її виправлення щодня і їх кількість зростає. Виправити інформацію можна у випадку, якщо в кредитній історії мається некоректна інформація. Тобто, якщо в історії відображається інформація про простроченнях, які клієнт не припускав, інформація за кредитами, які клієнт не оформляв.
Які сучасні методи роботи з клієнтами банків дозволяють УБКІ забезпечувати якісне партнерство з тими, хто надає і одержує кредити?
Уявіть собі наступну ситуацію. Сергій з Севастополя вирішив зробити новорічний подарунок дружині. 20 грудня Сергій звертається в магазин техніки, вибирає новий мобільний телефон. У зв’язку з відсутністю готівки у потрібному розмірі вирішує придбати телефон в розстрочку. Звертається за допомогою до співробітника банку і абсолютно несподівано отримує відмову. Чому? Співробітник банку не володіє інформацією, Сергій не розуміє, чому відмовляють.

kredit_istoria_500x279.jpg.aspx

Це добре, якщо співробітник банку розуміє, що причиною відмови може бути кредитна історія клієнта і порекомендує звернутися перевірити свою історію. Куди звертатися? Бюро в Києві? Писати листи і чекати відповіді? Настрою немає, новорічного подарунка не буде.
У цьому випадку допоможе найголовніший метод у роботі з клієнтом – це швидкий і простий доступ до своєї кредитної історії. Зараз необов’язково збирати пакет документів, відправляти запит звичайною поштою і чекати відповіді. Загалом цей процес може зайняти більше 2 тижнів. Сьогодні можна швидко і без додаткових зусиль отримати свою кредитну історію в режимі онлайн на сайті бюро ubki.ua або скористатися мобільними додатками, розробленими бюро.
Також існує можливість отримати свою кредитну історію, не виходячи з банку, за допомогою терміналу самообслуговування. Крім того, з’явилася можливість отримувати історію в терміналах самообслуговування ПриватБанку .
Якщо повернутися до нашої історії з Сергієм, в підсумку, він дізнається, що минулого місяця не доплатив всього лише 20 гривень. Все через те, що співробітник повідомив йому неправильну суму. Більш того, ситуації можна було б уникнути, якби Сергій контролював свою кредитну історію.
Як простежити за змінами у своїй історії?
Одноразово переглянути свою кредитну історію буде недостатньо. Оновлення інформації може відбуватися щодня. І для того, щоб не пропустити і проконтролювати інформацію, яка надходить в кредитну історію, необхідно підключитися до послуги СтатусКонтроль.
Ця послуга дозволить відстежувати зміни в власної кредитної історії або в кредитному рейтингу УБКІ, а також дізнаватися, які фінансово-кредитні установи відправляли запит по Вас в Українське бюро кредитних історій.
Послуга дає можливість стежити за станом усіх Ваших кредитів, які були або будуть видані партнерами Бюро – більше 250 банків і кредитних установ України. Послуга надається за допомогою СМС-повідомлень. Користь цієї послуги підтвердять клієнти, які з 2009 року і донині нею користуються, контролюють свою історію і розуміють її цінність.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*