Для того, щоб заощадити час і підвищити продуктивність у вашому офісі необхідно провести зміни в звичному режимі роботи. Скористайтесь корисними порадами, як правильно організувати робочий графік і підвищити власну продуктивність.

clip_image001

1. Дозвольте технологіям працювати за вас. Якщо вам доводиться часто спілкуватись з колегами в Інтернеті, вивчіть можливості вашого електронного поштового сервісу, створіть у ньому записну книгу контактів, використовуйте голосову пошту. Так ви заощадите багато часу не займаючись зайвим набором тексту. Створіть шаблони листів, якщо вам доводиться відправляти їх щоразу з однаковим змістом. Якщо у вас зовсім немає часу відповідати на повідомлення – встановіть програму, яка автоматично відправлятиме повідомлення про те, що ви отримали лист і відповісте на нього, як тільки з’явиться можливість.

2. Організуйте робочий простір так, щоб вам було максимально зручно. Техніку, папки, книги розставте в такому порядку, в якому ви без втрати зайвого часу завжди зможете їх дістати.

clip_image003

3. Намагайтесь дотримуватись графіка початку робочого дня. Останні хвилини на робочому місці спробуйте використовувати для розстановки завдань на наступний день. Теж саме робіть перед початком робочого тижня. Не завадить одного разу півдня витратити на планування важливих справ на майбутній місяць або на цілий день зайняти себе розробкою планів на 3 місяці вперед. Така витрата часу піде вам тільки на користь так як, маючи чіткий план дій, ви витратите куди менше часу на їх виконання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*