Для того, щоб взяти участь водному з конкурсів, організованих вітчизняними фінустановами, не обов’язково оформляти якийсь банківський продукт. Іноді достатньо всього лише підписатися на сторінку банку в соціальній мережі, і стежити за оновленнями в групі. Тут знайдете цікаві конкурси і нові можливості.
Райффайзен Банк Аваль запрошує професійних фотографів, які співпрацюють з медіа, з 19 березня до 31 серпня 2014р. взяти участь у фотоконкурсі. З числа робіт буде обрано краща Фотографія року, а також – переможці ще в шести конкурсних номінаціях. Всі фотороботи – призери експонуватимуться на виставках у Києві, Львові, Донецьку, Одесі та будуть видані окремим альбомом.
Головний приз – сертифікат на навчання в London School of Photography. Окремі нагороди отримають фотороботи в категоріях «Вибір клієнтів ОККО» та «Вибір клієнтів Райффайзен Банку Аваль». Переможцями в цих номінаціях стануть фотографії, які отримають найбільше голосів на офіційних сторінках Райффайзен Банку Аваль і ОККО в мережі Facebook.

clip_image001

ПУМБ запустив акцію «Футбольний прогноз». Двом переможцям банк подарує грошові кошти на придбання карткового пакету ПУМБ «З вершками» з сумою 5000 грн. на рахунку для поїздки на Суперкубок УЄФА. А кожна фінустанова розігрує стильні футбольні м’ячі та грошові сертифікати.
Умови участі в акції прості: реєструйтеся, робіть прогнози на футбольні матчі, отримуйте за це бали і ставайте лідерами рейтингу. Найкращі прогнозисти отримають суперпризи. А щотижневі розіграші будуть проводитися серед тих, хто запросив друзів до участі у додатку. Так, 16 квітня були визначені перші чотири переможця, які отримали один футбольний м’яч і три сертифікати Bodocard на суму 100 гривень. Наступний розіграш відбудеться через тиждень.

Ідея Банк дає своїм клієнтам можливість виграти сучасний сматрфон Samsung GALAXY S4. Для того, щоб взяти участь у розіграші, необхідно до 30 квітня приєднатися до «Ideabank online». Для цього потрібно звернутися в одне з відділень банку, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код. Клієнт, який підключає інтернет-банкінг, автоматично стає учасником розіграшу. Також клієнт може поділитися посиланням-запрошенням для безкоштовної реєстрації з друзями та знайомими будь-яким зручним способом: через соціальні мережі або електронною поштою.

clip_image003

Періодично подібні конкурси влаштовує і УкрСиббанк . Так, 9 квітня банк розіграв серед передплатників своєї сторінки на Facebook iPod shuffle. Для участі в конкурсі потрібно було уявити собі, що зараз спекотне літо, ви повернулися з незабутньої відпустки, розпакували валізи, а там – дві екзотичних тварин. Приз розігрувався серед тих передплатників, які вгадали назви цих тварин за допомогою програми random.org.
Раніше банк розігрував також запрошення на традиційний «Журфікс у Булгакових», квитки на кінофестиваль «Довгі ночі короткого метра» в рамках «Французької весни в Україні» та багато інших цікавих призів. Усі розіграші відбувалися на сторінці фінустанови в мережі Facebook.

Як бачимо, банки менш схильні розігрувати просто гроші. Найчастіше – це можливість отримати приємні враження від будь-якого культурного заходу, різні сертифікати та електроніка.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*