Було перевірено, чи охоче українські банки надають інформацію про приховані комісії, щомісячних платежах і кінцевій сумі переплати.
Обдзвонили великі і найбільші вітчизняні фінустанови, спробувавши дізнатися якомога більше про майбутній кредиті. Йшлося про суму 10 тис. грн., Строком на 1 рік.

kredit_dogovor_500x359.jpg.aspx

У Дельта Банку , Укрсоцбанку , Пумбі , Креді Агріколь Банку і ВТБ Банку оператори колл-центрів повідомили нам про процентну ставку та додаткові комісії, розрахували щомісячний платіж і загальну переплату.
У банку Південний отримати відповідь виявилося не так вже й легко. Спочатку оператор на лінії повідомила, що може надати інформацію про процентну ставку та додаткові відрахування. А щоб дізнатися щомісячний платіж, потрібно звертатися безпосередньо у відділення.
Але на чергове прохання все таки прорахувати регулярні платежі і суму переплати, нас переключили на іншого фахівця. Фахівець розповів повторив нам умови кредитування і перемкнув на другий фахівця. Останній надав нам бажану інформацію в повному обсязі.

Спеціаліст Ощадбанку прорахував платіж і переплату. Але справа в тому, що його підрахунки – неточні, а орієнтовні. Адже оператор колл-центру говорив про процентну ставку від 18% і не називав комісію. Сказав, що більш точний розрахунок можна отримати безпосередньо у відділенні банку.
У банку Надра ми отримали повну інформацію про процентну ставку і комісії, але розрахувати щомісячний платіж може тільки менеджер н6а відділенні.
У Райффайзен Банку Аваль вдалося дізнатися тільки про додаткову комісії. «Точну суму щомісячного платежу, а також – підсумкову переплату Вам розрахує кредитний менеджер у відділенні банку», – повідомив нам оператор колл-центру.

Банк
Інформація про приховані комісіях
Інформація про щомісячному платежі
Інформація про переплату

Дельта Банк
+
+
+

Райффайзен Банк Аваль
+

Укрсоцбанк
+
+
+

Надра Банк
+
+

ПУМБ
+
+
+

Ощадбанк
+
+
+

Південний
+
+
+

Креді Агріколь
+
+
+

Сбербанк Росії
+
+
+

ВТБ Банк
+
+
+

Як бачимо, українські банки стали більш відкритими до своїх потенційних клієнтів. З десяти опитуваних операторів тільки двоє відмовилися надати повну інформацію. Решта, хоч перемикаючи на інших співробітників, хоч надаючи якісь орієнтовні дані, але на задані питання відповідають.
Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*