У дитинстві Дмитра Афанасьєва завжди тягнуло виїхати з СРСР і жити за кордоном. Виїхати з Союзу проте не довелося – до 1992 року, майбутній підприємець закінчив університет, Країни Рад вже не було на карті світу. Зате попереду маячила повна невизначеність.

У якомусь сенсі Дмитру пощастило – вдалося зачепитися за місце регіонального менеджера з дистрибуції в міжнародній компанії «Тамбрандс-Україна». Це був перший крок у багатоступінчастої кар’єрі Дмитра Афанасьєва, а далі була менеджерська робота в компаніях Pepsi, Ferrero, Wrigley і SC Johnson.

Успішна кар’єра принесла фінансову стабільність, однак в якийсь момент виснажила емоційно. Відчувши це, Дмитро (на фото) не побоявся зробити паузу і відійти від усіх справ. Працювати на великі корпорації більше не хотілося, а чим займатися далі, він ще не визначився.

Ідея народилася під час закордонного відпочинку. Саме тоді Дмитру захотілося зв’язати бізнес з туризмом. Але ж простий турфірмою у другій половині 2000-х навряд чи когось можна було здивувати в Україні. Та й конкуренція на цьому ринку була вкрай висока. Було потрібно щось більш винахідливе.

Пропозицій для «ледачих» туристів, яких повністю влаштовували традиційні путівки, вистачало з головою. А ось сервісу для тих людей, які хотіли самостійного і нестандартного подорожі, не було. Саме на цю категорію людей і «націлився» Дмитро Афанасьєв, коли задумував проект GO2 в 2008 році.

Бізнес був створений Афанасьєвим спільно з кількома закордонними знайомими. Сумарні інвестиції склали близько 50 тис. доларів. Однак, не дочекавшись швидкої віддачі від GO2, деякі з знайомих дуже скоро вийшли і проекту.

Виникли тимчасові проблеми з фінансуванням, але від задумки Дмитро не відмовився. «Я спочатку вирішив для себе, що ми не стартап, тому я навіть не думав завершувати роботу над проектом, коли власних інвестицій стало не вистачати», – говорить він.

391d5998b4c3d5e3719bdb6a3be971ec(1)

У 2010 році допомога прийшла від одного з венчурних інвесторів. Що ж цікавого він знайшов у запропонованій бізнес-моделі? Платформа дозволяла мандрівникам залишати докладні описи своїх незвичайних турів та їх логістики, які GO2 за помірну плату пропонував придбати іншим любителям мандрів.

При цьому, якщо людина розмістла свій тур і його купили, то вона отримує 51% від продажу. Друга половина належить GO2. Крім цього, компанія заробляє і за рахунок рекомендацій з вибору авіакомпаній і готелів, які готові платити за приведеного клієнта від 10 до 20%.

До кінця 2015 року Дмитро Афанасьєв планує залучити кілька сотень тисяч людей з Рунета, які будуть залишати інформацію про свої подорожі і купувати їх у інших користувачів сервісу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*