Популяризуючи послуги, якими можна скористатися за допомогою інтернет-банкінгу, українські фінустанови роблять акцент на можливості здійснення банківських операцій 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Але в реальності робота онлайн платформи не така вже оперативна.
Головна дилема – в особливостях роботи банку в післяопераційний час. Тобто, після 18:00, у вихідні та свята. У більшості випадків операції, здійснені клієнтом, обробляються фінустановою на наступний банківський день.

«Операції, здійснені в післяопераційний час, будуть оброблені банком наступним банківським днем. Таким чином, дата поповнення / відкриття буде в більшості випадку завтрашня (тут потрібно врахувати вихідні та свята, коли банки не працюють), – розповідає Наталя Кузьмич, начальник департаменту розвитку альтернативних каналів і підтримки продажів в УкрСиббанку BNP Paribas Group.Отже, в післяопераційний час клієнтові потрібно враховувати, що операції пройдуть першим банківським днем після їх здійснення ».

У той же час інтернет-технології, використовувані окремими фінустановами, вже дозволяють «зараховувати» пророблені операції в момент їх bank24_7_88x88.jpg.aspxбезпосереднього здійснення.
«ПУМБ володіє технологією, яка дозволяє всі операції в інтернет банкінгу ПУМБ online проводити в режимі реального часу, незалежно робочий це день чи вихідний, ніч це або день. Це можуть бути операції з депозитами (відкриття, поповнення, зняття), всі перерахування всередині банку, як між рахунками клієнта так і на рахунки інших клієнтів банку, – стверджує Володимир Гугуєв, начальник відділу інтернет-технологій ПУМБ .
– Виняток становлять операції з перерахування коштів на рахунки в інший банк, але тут ПУМБ обмежений часом роботи Міжбанківської Системи Електронних Платежів НБУ, працює за його регламентом, і не може відсилати кошти вночі і у вихідний день. Але це ніяк не означає, що треба чекати ранку щоб зробити операцію, просто клієнту необхідно розуміти, що кошти будуть перераховані в робочий час ».
Але якщо в Україні можливість миттєвих операцій в післяопераційний час ще не отримала широку поширеність, то в світі банки вже не настільки прив’язані до часу доби і дням тижня.

«Що стосується« сьогочасної »обробки транзакцій в післяопераційний час, то така практика за межами України – звичайна справа. У Європі інтернет-банкінг вже давно вийшов на абсолютно новий рівень і завоював справжню популярність серед користувачів.
Зокрема у Франції 17 липня цього року BNP Paribas, головний акціонер УкрСиббанку і один з найбільших банків світу, запустив «Hello bank!» – Перший 100% цифровий банк у Франції, – оповідає Наталія Кузьмич. З цим проектом також добре знайомі користувачі інтерактивного банкінгу в Німеччині, Бельгії, а з жовтня – Італії ».
Сьогодні складно сказати, наскільки швидко подібна практика повністю інтегрується в українську банківську реальність, але інтернет-банкінг постійно розвивається, і банки з кожним днем впроваджують нові продукти. Велику роль у цьому процесі відіграє думка самих клієнтів.
Так, переможець відкликання місяця в Народному рейтингу банків на порталі Banki.ua проаналізував роботу інтернет-банкінгу «myDELTA» від Дельта Банку , вказавши на недоліки роботи з додатком у післяопераційний час.

Джерело: www.banki.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*