Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

У соцмережах та на інтернет-форумах почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів пропадає косметика і парфумерія, дорогий алкоголь і одяг. Вам розповіли фахівці, що робити в такому випадку, і до кого звертатися, якщо ви виявили втрату.

Відповідальність за пропажу багажу несе авіакомпанія і всі претензії пасажири повинні направляти їй.

Після прийняття авіакомпанією багажу до перевезення він переходить під відповідальність авіакомпанії, що підтверджується виданим пасажиру відривним талоном багажної ідентифікаційної бирки та багажної квитанції щодо кількості та ваги місць, які прийняті до перевезення.

Авіакомпанія несе відповідальність за втрату, нестачу або пошкодження зареєстрованого багажу при перевезенні якщо не доведе, що вжила всіх необхідних заходів для запобігання шкоди багажу або що прийняття таких заходів було неможливим.

clip_image002

Тому за втрату багажу чи його частини несе відповідальність авіакомпанія, а не аеропорт.

Якщо пасажир виявив пропажу свого багажу або його частини, йому необхідно негайно направити претензію авіакомпанії-перевізника, але не пізніше семи календарних днів з дати отримання зареєстрованого багажу.

При цьому якщо пред’являється претензія по частково втраченому багажу, тоді компенсація пасажирові розраховується, виходячи з вартості 1 кг втраченого вантажу і становить близько 20-ти доларів за 1 кг. ваги.

Якщо ж мова йде про повну втрату багажу із заявленою цінністю, то відповідальність перевізника визначається сумою заявленої цінності багажу.

Розшук втрачених валіз і сумок туристів може тривати до 21 календарного дня з дати, коли багаж повинен був прибути до місця призначення. Багаж вважається втраченим, якщо він не виявлений за результатами розшуку протягом цього терміну.

Пасажир повинен засвідчити неотримання багажу шляхом оформлення акту про неналежне перевезенні багажу до виходу з багажного відділення аеропорту.

Якщо багаж був затриманий під час зарубіжної поїздки, і вам довелося купувати предмети особистої гігієни та одяг, то компенсація за затримку в перевезенні багажу встановлюється, виходячи з необхідності забезпечити пасажира засобами першої необхідності.

У кожному разі, така компенсація обмежується сумою 50 доларів США (або еквівалент в іншій валюті).

І ще, пасажири повинні знати, що переглядати їх багаж без їх відома перевізник має законне право. Про це потрібно пам’ятати, коли, відкривши свій багаж, виявляєш, що його вже хтось відкривав до тебе, бо речі в ньому складені по-іншому.

З метою забезпечення безпеки польоту перевізник має право оглянути чи організувати огляд багажу за відсутності пасажира.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.