Новини світу кредитування та банківських послуг.

Головні помилки про добровільному медичному страхуванні

Приємно відвідувати приватних докторів і приймати співробітників компанії, що привозять додому потрібну кількість ліків. Особливо, якщо платить за це свято життя страхова компанія. Однак послуга добровільного медичного страхування обросла стереотипами, здатними зіпсувати новачкам задоволення від поліса. Які основі помилки по полісах ДМС.


Помилка перша. Приватна покупка поліса краще колективної або корпоративної.

Купівля приватного поліса зв’язана з деякими труднощами. Перш за все, переважна більшість СК страхують за медичними програмами лише корпоративних клієнтів: таких на ринку більше десятка, в той час як компаній, згодних продати поліс ДМС одному приватному клієнту майже не залишилося.

Це пояснюється тим, що в більшості випадків ДМС для страхових збитково, а тримають вони цей продукт в своїй лінійці лише для того, щоб бути привабливими для корпоративних клієнтів. Тому перший недолік покупки поліса одиночними приватними покупцями – складнощі в пошуку страховій, згодної продати ДМС.

Криза істотно зменшила кількість роботодавців, згодних купувати для своїх співробітників поліси добровільного медичного страхування, проте більшість СК згодні продавати поліси великим групам приватних клієнтів не менш охоче, ніж юридичній-особі, де ці клієнти працевлаштовані.

Ще одна перевага колективного страхування – можливість отримати знижку за полісом. Зазвичай така страховка обійдеться кожному клієнту окремо на 10-20% дешевше, ніж вона коштувала б при приватній покупці.

Помилка друга. Поліс ДМС дає безліміт на відвідування всіх докторів

Киянка Галина купила поліси добровільного медичного страхування для себе і дитини.«У цілому така страховка непогана: і ліки додому привозять, і терапевт приходить по будь-якому чиху. Скільки грошей я витратила б по гінекології! А так страхова все покрила. І докторів на вибір величезна кількість – якщо когось знаєш, йдеш до нього. Якщо ні – тебе направлять і порадять », – розповідає Галина.

Однак є і приводи для невдоволення. «Моя п’ятирічна дочка хворіла шість-вісім разів за сезон. Ми хотіли отримати по страховці консультацію імунолога, але нам сказали: «не положено». Мене це дуже здивувало: страхова була готова оплачувати нам по 2 тис. грн. на місяць на ліки, але при цьому шукати причину наших болячок не могла », – каже Галина крячки.

Невисокої думки про медичне страхування і ще одна киянка – Олеся. «Ми подумували про покупку поліса для сина, але вчасно дізналися, що навіть найдорожчі програми не оплачують повною мірою консультації« провідних фахівців »приватних клінік. Це відразу відбило охоту купувати страховку – до рядових докторів ми дитину просто не водимо », – розповідає вона.

Насправді безлімітного відвідання будь доктора не дає жоден поліс ДМС, навіть найдорожчий, так званий, «елітний». 

  • По-перше, вас направлять лише до тих фахівців, які будуть дійсно потрібні і рекомендовані провідним доктором. 
  • По-друге, в умовах поліса чітко прописаний рівень клінік, доктора яких братимуть страхувальника. 
  • По-третє, за полісами можуть бути встановлені франшизи. Чим їх більше за кількістю і чим вище вони за значенням – тим дешевше буде коштувати страховка.

Наприклад, поліс з франшизою на купівлю ліків зарубіжного виробництва в 20% і на відвідування провідних фахівців приватних клінік в 40% обійдеться в 8-11 тисяч гривень. Такий же поліс без франшизи з ліків буде коштувати близько 12 000 гривень. Поліс без таких франшиз (але обов’язково з якимись іншими обмеженнями) буде коштувати близько 13-17 тисяч гривень.

Помилка третя. ДМС дозволяє заощадити

Головна помилка покупців медичних страховок – намір заощадити на медичних послугах. У більшості випадків обслуговування в клініках в приватному порядку, в тому числі, у комерційних, обійдеться дешевше, ніж вартість поліса – інакше продавати таку страховку компаніям не було б сенсу.

Що ж тоді пропонує поліс ДМС? У першу чергу – сервіс супроводу пацієнта, що допомагає отримати якісні медичні послуги. Застрахований може бути впевненим: меддопомогу він отримає вчасно, від потрібних йому фахівців і без зволікань (навіть у державних клініках покупців полісів ДМС проводять без черги).

Крім цього, страхувальнику не пропишуть непотрібних ліків, зайвих аналізів і відвідувань доктора. Ще одна приємна особливість обслуговування за полісом – доставка додому прописаних доктором ліків: пацієнтові не доведеться бігати по аптеках.

Але головне – обслуговування по страховці, навіть у державних клініках, це той випадок, коли якість наданих вам послуг буде контролюватися, і доктора, з якими ви будете спілкуватися, будуть зацікавлені в тому, щоб ваші відгуки про них були позитивними.

Помилка четверта. Ціна поліса залежить тільки від лімітів, страхової суми і франшиз.

Насправді страхова сума, ліміти, франшизи і клініки, в яких страхувальник буде обслуговуватися – це не єдині параметри, що впливають на вартість страховки. Для всіх видів страховок без винятку застосовуються ще коректувальні коефіцієнти. Насамперед – вони коригують вартість поліса залежно від віку застрахованого: наприклад, для осіб старше 60 років коригувальний коефіцієнт складе цілих 3,5.

Є й географічні коректування. Наприклад, для проживаючих в радіусі 50-ти кілометрової зони Києва – 1,3. Не завжди коригуючий коефіцієнт змінює вартість поліса в більшу сторону. Приміром, для жителів міст Рівне, Кривий Ріг, Запоріжжя та Ужгород показник складе 0,9, а для інших невеликих міст – 0,8.

Ще один важливий момент: за правилами страхувальник проходить медогляд перед тим, як оформити поліс. У залежності від його хвороб, до тарифу також застосують коректувальні коефіцієнти.

Помилка п’ята. Поліс ДМС – єдиний інструмент якісного медичного сервісу

Як уже згадувалося вище, головна цінність медичної страховки – це сервіс, який отримують покупці поліса. Можливість цілодобово зателефонувати на гарячу лінію, задати хвилююче питання, отримати міні-консультацію; дізнатися, наскільки серйозно нездужання, і навіть отримати виїзд лікаря додому – все це, як правило, пропонують в рамках самого недорогого поліса.

Але медична страховка – не єдиний спосіб отримати подібний сервіс. Справа в тому, що приватні клініки високого рівня зазвичай надають по телефону свого колл-центру приблизно ті ж послуги: там точно так само чергує менеджер, який добре орієнтується і може правильно направити пацієнта. А щоб спростити для себе процес оплати послуг, можна відкривати в клініках так звані депозити – вносити кошти на спеціальний рахунок, з якого при потребі будуть списувати гроші за надані страхувальнику або членам його сім’ї послуги. 

Джерело: Простобанк

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?