Згідно з дослідженням консалтингової компанії Jones Lang LaSalle, протягом найближчих семи років половина банківських відділень у Європі закриється.
Такий висновок експерти зробили, виходячи з того, що клієнти почали вимагати від банків більш високої якості обслуговування, але не всі фінустанови можуть його надати. Щоб задовольнити запити клієнтів, банки будуть закривати деякі відділення, намагаючись таким чином покращити якість роботи. Аналітики прогнозують, що проведення транзакцій та інші банківські послуги будуть здійснюватися через онлайн-банкінг, кількість користувачів якого помітно зросте.
Експерти Jones Lang LaSalle вважають, що з часом банки активно розвиватимуть мережу банкоматів та інформаційних кіосків, а також – jones_220x300.jpg.aspxвідкривати в районах високої ділової активності відділення преміум-класу. Разом з тим поміняється і місцерозташування банків: з перших поверхів з великими вітринами вони перекочують на другі поверхи офісних будівель. Щоб бути, таким чином, ближче до потрібних клієнтам.
Ще один тренд майбутнього – активне використання нових технологій. Аналітики впевнені, що великою популярністю будуть користуватися апарати відеозв’язку, встановлені в банкоматах. З їх допомогою клієнти зможуть отримати якісне персональне обслуговування, що не вистоюючи в довгих чергах. І навіть мобільні додатки банків будуть облаштовані так, щоб з їх допомогою можна було контактувати з працівниками відділення. За інформацією Jones Lang LaSalle, за останні 5 років лояльність клієнтів до банків зменшилася з 56% до 40%. Тому впровадження технологічних інновацій – неминуче.
Для того щоб спростити спілкування з клієнтом, українські банки також використовують ряд інноваційних послуг. Так, наприклад, на сайті ПриватБанку з менеджером фінустанови можна поспілкуватися в чаті або зробити відео-дзвінок. У Альфа-Банку існує можливість поспілкуватися з представником контакт-центру в Skype. Але в більшості випадків онлайн-зв’язок передбачає спілкування офф-лайн. Тобто, відповідь на задане питання клієнт одержує на e-mail через день-два. Найчастіше, замість відповіді може прийти рекомендація знайти відповідь на одній із сторінок сайту банку.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*