Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Ви напевно помітили, що в банківському бізнесі ідеї підійшли до кінця: все давно придумано і запущено. Принаймні, все, що можна було впровадити в рамках нашого законодавства. Нові продукти? Не смішіть! У кращому випадку це будуть все ті ж старі, але з деякими змінами в умовах. А ось так, щоб дістати чекову книжку і виписати чек другу-родичу … Пам’ятаєте, як хвацько це робиться в американських фільмах? Думаю, що цей світлий момент відбудеться вже не при мені.

Але я відволікся. Адже якщо наші фінансові установи надають практично однакові послуги з практично однаковими тарифами (думати брати до уваги відвертий демпінг, він, швидше, насторожує і лякає), то конкуренція загострюється надзвичайно. Чим же залучати клієнта, який поміняв вже кілька банків, спробував всі можливі варіанти мобільних і інтернет-сервісів, відчув на власному досвіді, що таке індивідуальний підхід, і витратив десятки годин в розмовах з персональним менеджером?

Думається мені, що попереду нас чекає справжня битва за клієнта. Чим банки можуть нас залучити? На мою думку, головна конкурентна перевага – це, назвемо так, «без проблемність» фінансової установи та мого спілкування з ним. Банк не повинен напружувати, створювати додаткові труднощі або ставити завдання, як то: вистояти чергу, знайти банкомат, доїхати до відділення. Якщо я хочу зробити яку-небудь фінансову операцію, я повинен мати можливість зробити це тут і зараз – без тривалих розмов з колл-центром, доказів, що я – це я, і інший не потрібно тяганини.

Потрібно розширити присутність на банківському ринку. Не в прямому сенсі збільшенням кількості відділень або філій, а великим інтегруванням банківських послуг і сервісів у звичайне життя. Важливо перебувати в безпосередній близькості до потенційного клієнта, там, де йому зручно отримувати банківські продукти та послуги: поруч з будинком, місцем роботи, на дивані перед телевізором, в дорозі. Великі інвестиції в аналітику і розробка зручних для клієнта каналів взаємодії з банком – рятівний шлях для універсальних банків, які прагнуть продати якомога більше продуктів.

Ще один напрямок удосконалення – об’єднання банків. Але не таке, як ви зараз подумали. Не поглинання, а створення свого роду кооперацій, взаємовигідних спілок. Особливо це актуально для нішевих та регіональних фінустанов. Наприклад, зарплата на підприємстві виплачується в одному банку, але умови за споживчими кредитами вигідніше в іншому, так як він на них тільки і спеціалізується. Зазвичай клієнти просто підуть і візьмуть позику в цьому другому банку, але за наявності спільних програм могли б виграти обидва, плюс і клієнти залишилися б задоволені.

Така стратегія допоможе їм не тільки утримати старі позиції на місцевому ринку, а й завоювати нові, залучати клієнтів на свої кращі продукти, не намагаючись до купи продати і все інше.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.