"Щоб пророкувати історичні події, потрібно вміти передбачати технологічні інновації, які за своєю суттю непередбачувані", – говорив один з найвпливовіших філософів минулого століття Карл Раймунд Поппер (1902-1994).

Дійсно, технології в останні десятиліття розвиваються настільки швидкими темпами, що складно уявити, як через 5-10 років буде виглядати світ в цілому, не кажучи вже про окремо взятої галузі або компанії. І сьогодні справжня мудрість в бізнесі полягає не стільки в тому, щоб вміти передбачати майбутнє, скільки в тому, щоб розуміти, що майбутнє невідомо нікому і діяти потрібно за обставинами.

Новий орієнтир для бізнесу – постійні зміни

clip_image001

Сьогодні слово «стабільність», наскільки хорошим воно не було б саме по собі, в контексті бізнесу набуло небезпечний підтекст. Сучасний бізнес повинен постійно розвиватися, бути гнучким і орієнтуватися на зміни. Адже постійні зміни – це, в першу чергу, джерело можливостей. А непорушна стабільність на ділі часто виявляється більш крихкою, ніж постійні зміни.

Необхідно пам’ятати, що стара перевірена схема працюватиме рівно до тих пір, поки не з’явиться нова, більш прогресивна. І тоді компанії стане в кілька разів важче утримуватися на ринку, де все частіше з’являються молоді бійці, з гнучкими і креативними підходами, здатні швидко і безболісно переформатувати свою діяльність. Той, хто боїться ризиків, не може підтримувати свій успіх вічно.

Samsung як приклад ефективної адаптації до змін

Одним з кращих прикладів компаній, здатних реагувати на зміни зовнішнього середовища і отримувати з них користь, можна назвати південнокорейську компанію Samsung. До 1995 року компанія, назва якої з корейського перекладається як «три зірки», виробляла чіпи пам’яті, що користувались попитом з боку високотехнологічних американських і японських компаній. А в 1997 році грянула азіатський економічна криза. Компанію врятувала своєчасна диверсифікація та закриття кількох десятків непрофільних підприємств, а також скорочення третини працівників (слід зазначити, що в Південній Кореї піти на подібний крок було непросто: тут поширене таке поняття як довічна зайнятість).

Головним двигуном прогресу у виробництві, безумовно, є конкуренція. А компанії Samsung доводиться конкурувати з одним з найсильніших гравців на світовому ринку – компанією Apple. Швидкість, з якою Apple створює свої продукти, якість і статус цих продуктів є найкращим стимулом для розвитку, який тільки можна придумати. Samsung розробили не просто схему, а цілу філософію діяльності, яка дозволила їй досягти таких висот.

Плоди філософії sincere management

clip_image002
З метою виконання місії Samsung – бути кращою цифровою е-компанією, глава компанії, Йонг-Йонг Юн, виробив філософію так званого sincere management, яка полягає в наступному:

  • скорочувати витрати, щоб підвищити конкурентоспроможність в короткостроковій перспективі;
  • інвестувати в науково-дослідну роботу, щоб підвищити конкурентоспроможність в довгостроковій перспективі;
  • виходити на новий ринок тільки в тому випадку, якщо можеш зайняти на ньому перше місце;
  • нещадно закривати будь-який напрямок бізнесу, який не приносить прибуток;
  • бути першим з інновацій;
  • постійно вдосконалювати логістичний ланцюжок і систему управління;
  • пристосовуватись швидко;
  • ставити якість на перше місце.

Про ефективність і доцільність такої програми говорять показники компанії за минулий рік: Samsung зайняла 9-е місце в рейтингу найдорожчих брендів за даними Forbes – в 29,5 млрд. дол. США. При цьому зростання компанії в 2013 році склало 53%.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*