Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Потенційних автовласників восени і взимку зазвичай балують всілякими акціями та знижками. Однак у нинішньому році розраховувати на особливу щедрість не варто. По-перше, всьому виною девальвація, яка спровокувала зростання цін на автомобілі. Тому в їх поточній вартості запасу для знижок практично немає. По-друге, імпортери не поспішають поповнювати склади. А значить, і розпродавати особливо нічого. Враховуючи ситуацію в країні ситуація, сплеску попиту восени не передбачається. Тому наповнення складських запасів автомобілів відбувається відповідно до плану. По-третє, багато програм фінансування покупки автомобілів згорнуті. Це теж звужує можливості для надання дисконтів і бонусів.

Гонка за знижкою

clip_image001І все ж, чого очікувати в найближчі місяці тим, хто планує придбати нового «залізного коня»? Якщо говорити про знижки, то, найімовірніше, вони будуть на ті автомобілі, які завезені до девальваційного стрибка. Ціни на автомобілі прив’язані до курсу, але імпортери роблять привабливі цінові пропозиції на ту чи іншу модель, або комплектацію.

Наприклад, на весь модельний ряд Geely, який приїхав в Україну в 2013 році, вже діють спеціальні ціни, які до 20 тис. гривень нижче регулярних. Як і у Renault, який скидає від 9 до 20 тис. гривень на цілий перелік моделей. Citroen пропонує знижку в 15% на модель DS4, Peugeot на автомобіль 508, і пропонує дисконт в 16%, для седана 4008 – 13%. Дилери Mitsubishi готові поступитися до 10-15% від регулярної ціни. Однак на більше мало хто погоджується.

З новинками теж туговато. Цілком зрозуміло, що через відсутність платоспроможного попиту, імпортери особливо не хочуть ризикувати. І не дивно: за січень-вересень 2014 обсяг проданих з автосалонів автомобілів, за даними асоціації «Укравтопром», в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, впав удвічі.

Оновлення модельного ряду

Тому новими і оновленими моделями балують дуже обережно. Так, нарешті після кросовера Nissan Quashqai України дістався його старший побратим – позашляховик X-Trail. Volkswagen вже найближчим часом обіцяє розщедритись оновленим позашляховиком Touareg. Популярний седан HyundaiSonata 7-й генерації, старт продажів якого був запланований на осінь 2014 року, швидше за все, з’явиться в Україні лише на початку 2015 року.

Взагалі, імпортери не заперечують, що основну масу новинок варто очікувати лише в майбутньому році. Та й то, за умови стабілізації цінової ситуації та відновлення попиту. Крім того, багато анонсованих моделей ще не дістались навіть до автосалонів Європи та США. Не кажучи вже про пострадянський простір. Наприклад, йдеться про такі автомобілі як нові Suzuki GrandVitara, KIA Sorento, SkodaFabiaCombi і Hyundai i20 другого покоління. Всі вони, до слова, були представлені на Паризькому автосалоні, що пройшов у жовтні. Старт продажів більшості з них запланований якраз на першу половину 2015 року.

Авторинок на фінансовій дієті

Фінансові програми для потенційних покупців – окрема тема для розмови. Їх все менше і менше, оскільки банки згорнули активне автокредитування. На ринку залишились лише окремі партнерські програми. Так, якщо пощастить, при внеску близько 30% можна розраховувати на кредит за ставкою до 18% на 5 років. З авансом 50% і погашенням позики за 1 рік можна розраховувати на ставку від 10%.

У фінансових компаній афілійованих з імпортерами, яких залишились одиниці, умови схожі. Причому, саме у них залишаються продукти, де відсоткова ставка прив’язана до валютного курсу. Фінансування автомобілів здійснюється в національній валюті , але з прив’язкою до курсу долара або євро. В цьому випадку процентна ставка становить 10,5%, термін фінансування – до 5 років, авансовий внесок – від 15% вартості авто.

Основні тренди авторинку восени-взимку 2014:

1. Точкові знижки, не більше 10-15% вартості авто;

2. Розпродажі автомобілів, ввезених до девальвації;

3. Жорстка прив’язка цін на авто до валютного курсу, відмова від «курсостабілізаторов»;

4. Згортання програм фінансування;

5. Перенесення початку продажів багатьох новинок на 2015 рік.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.