Брокбізнесбанк з’явився на банківському ринку України в 1991 році – відразу після проголошення незалежності країни. Здавалося б, що такі банки можуть подолати все, але не тут-то було. Коли справа стосується політики, доля банку безпосередньо залежить від влади, особливо, якщо власники відносяться до олігархів і політичним діячам.
З початку лютого 2014 платежі, які проводив Брокбізнесбанк , почали затримуватися на 2-3 дня, що насторожило клієнтів, так як у бізнесі все має відбуватися швидко: «час – гроші». Співробітники фінустанови переконували, що все стабілізується в найближчі дні і просили клієнтів і відвідувачів банку не нагнітати паніку.
Але в 20х числах минулого місяця сталося те, чого люди боялися найбільше – НБУ заморозив рахунки і тепер всі, хто обслуговувався в банку, не знали, що їм робити. Люди масово штурмували відділення, погрожували співробітникам, форуми з відгуками про банк переповнились листами постраждалих.
28 лютого кореспондент спробував додзвонитися хоча б на гарячу лінію банку; сайт банку, мабуть, теж заблокували, і довелося постаратись, щоб знайти робочі телефони і почути живу людину. Молода людина, по ту сторону телефонної трубки, запевнила, що до понеділка НБУ введе тимчасову адміністрацію і всі рахунки розморозять, відповідно можна буде забрати свої гроші, прийшовши в банк з паспортом.
2014-03-05_0703563 березня, тобто в понеділок, наш кореспондент знову-таки почав ранковий прозвон всіх телефонних номерів, які були в наявності. У приймальні, як завжди, відповіла мила дівчина, яка могла допомогти хіба що загальною інформацією або ж наданням телефонів гарячої лінії. Після третього дзвінка наш співробітник потрапив ще на одну молоду людину, який спокійно сказав, що тимчасової комісії в банку ще немає, а якщо когось цікавить це питання, порадив звернутися в НБУ.
Тому, після обіду того ж дня, представник порталу Banki.ua вирушив особисто довідатися ситуацію на місці. За адресою проспект Перемоги, 41 міста Києва розміщується головний офіс банку, в якому обслуговуються як фізичні, так і юридичні особи. До банкомата, розміщеного на вулиці, постійно підходили люди, сподіваючись зняти хоч якісь кошти з карток, але, на жаль – той не працював.

На дверях біля входу в банк висів аркуш паперу – А4 з повідомленням про те, що з 3 березня у фінустанові вводиться тимчасова адміністрація і протягом 3х місяців ФГВФО буде повертати вкладникам гроші, але не більше 200 000 грн. За більш детальною інформацією треба звертатися за телефоном: (044) 333-35-57, 0800308108 – гаряча лінія Фонду гарантування вкладів фізичних осіб або у контакт центр банку – (044) 206-2-206, 0800502100.

Доля фізичних осіб більш-менш зрозуміла, а от з юридичними особами все набагато складніше. Зайшовши в банк, наш кореспондент побачив безліч людей, яких не пускали в операційний зал. На питання, хто може допомогти і хоч щось пояснити, співробітники банку відмахувалися і «переводили стрілки» один на одного. Через хвилин п’ятнадцять, журналісту таки вдалося роздобути номер операціоніста, але нічого нового в трубці він не почув. Все, що було зрозуміло з незрозумілого – це чекати і дзвонити щодня, дізнаватися, які зміни з’явилися в банку.
Шановні клієнти банку – юридичні особи, розуміємо Вашу ситуацію, і щоб уникнути конфліктів з будь-ким з банку (так як звичайні співробітники – усього лише виконавці своєї роботи), радимо звертатися в НБУ. У даній ситуації тільки з його допомогою можна буде щось вирішити.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*