Новини світу кредитування та банківських послуг.

Бойкот російських товарів

Громадська кампанія з бойкоту російських товарів почалась в березні, після анексії Криму. До бойкоту закликали в соціальних мережах, в різних містах України проходили акції проти товарів з Росії.

Згідно з даними компанії GfK Ukraine, бойкот російських товарів підтримала активно молодь у віці до 30 років – серед неї кількість покупців російських товарів впала на 13%. clip_image002У групі 50-59 років таких було 6%, а серед тих, кому за 60 років – на 3%.

Українська асоціація постачальників торговельних мереж відзвітувала, що продажі російських товарів звалились на 40%.

За даними Держстату, за січень-червень імпорт продуктів харчування в Україні впав на 7%, а побутових товарів – 25%. Зокрема, м’яса та напівфабрикатів ввезено майже на 60% менше, чаю і кави – на 18%, а какао та продуктів з них – на 13%.

«Українських товарів у нас найбільше. Російських – було до 5%, зараз 2-3%. Ми відмовляємось від багатьох російських товарів у зв’язку з відсутністю попиту », – зазначає Олена Разумова, представник« Рітейл Груп »(магазини« Велика Кишеня »,« Велмарт »,« Альта-центр »,« Екватор »).

«Продажі товарів російського виробництва знизились в середньому на 16% по всіх наших ритейлерам разом», – розповів Єгор Анчишкин, компанія якого займається доставкою продуктів з супермаркетів "Новус", "Метро" та "Фуршет".

Багато торгових мереж також активно підтримали бойкот. Приміром, в «Сільпо» і в «Ашані» біля цінника з’явився і прапор країни-виробника. Так українці без труднощів відразу ж розуміють, чи варто купувати певний товар.

За словами Олени Разумової, частина покупців звертають увагу на країну виробника і принципово ігнорують російських виробників, що, звичайно, позначається на його попиті.

«Деякі бренди намагаються імітувати українське виробництво – clip_image003реєструють представництва, отримують українські штрих-коди. Деякі просто міняють упаковку », – каже Анчишкин.

В середині серпня канадська компанія Unilever оголосила, що припиняє поставки в Україну чаю Lipton, який розфасовується в Росії. Щоб повернути лояльність мереж і споживачів, Unilever постачатиме в Україну чай, розфасований в Європі.

Під удар народного гніву потрапили і мережі АЗС. Приміром, «Лукойл» продав свою мережу автозаправок австрійської AMIC Energy через різке падіння продажів. Інші російські мережі автозаправок, що працюють в Україні, відмовились відповідати на питання про падіння продажів.

На тлі загального падіння продажів бензину українські заправники припливу клієнтів не відчули. «Падіння продажів в цілому по ринку близько 20%. У когось більше, у когось менше », – розповіли в українській мережі автозаправних комплексів.

Директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн зазначив, що поки бойкот не позначився на паливних компаніях. За його словами, ефект від бойкоту можливо відчути через час.

Джерело: Мінфін

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?