Прийшла ідея перевірити: а чи сплять вночі банки? Протягом години вдалося обдзвонити десять банків. І, що найцікавіше, у черзі на лініях доводилося чекати до 10 хвилин. Напевне, бажаючих з’ясувати проблемні моменти вночі не так вже й мало. Про те, які питання можна вирішити, поговоривши з оператором колл-центру вночі, читайте в нашому матеріалі.
Почати нічний обдзвін журналіст вирішив з ПУМБ . Серед варіантів, які надав автовідповідач, він вирішив вибрати опцію на подобі «Дізнатися адресу найближчого відділення». Але автовідповідач повідомив, що «Отримати консультацію з обраної Вами теми Ви можете з 8 години ранку до 9 години вечора».
Тоді він вирішив запитати про умови новорічного кредиту. Переключили на оператора Оксану. Та відповіла, що проконсультувати з приводу новорічного кредиту можуть тільки в кредитному відділі, а він працює з 8 години ранку до 9 години вечора. Також співробітник колл-центру додала, що в нічний час у банку вирішуються технічні питання. Так, можна звертатися, якщо клієнт, наприклад, не може зняти готівку або здійснити оплату карткою.
Оскільки новорічні свята співробітник задумав провести у Львові, телефонуючи до кол-центру Альфа-Банку , він вирішив дізнатися як в цей час працюватимуть відділення в цьому місті. Як результат, оператор не тільки повідомив про графік роботи в окремі періоди (30,31,1-2, 2-4, 6-7 і 8-10), але ще і розповів, у якому відділенні, коли і які операції будуть здійснюватися .

ukrsoc_noch_88x88.jpg.aspxУ УкрСиббанку на запит про кредит відреагували так само, як і в ПУМБ е: «З даного питання ми готові Вас проконсультувати з 8 години ранку до 8 години вечора з понеділка по суботу». Тоді кореспондент вирішив уточнити, чи можна відкрити овердрафт на зарплатній карті, на що співробітниця колл-центру відповіла, що такі запити обробляються з 9 години ранку, а вночі здійснюються тільки екстрені операції: зміна ліміту, блокування та розблокування картки, а також – зміна паролів в системах StarAccess і Star24.
А от коли журналіст запитав про овердрафт в Укрсоцбанку , йому надали всю потрібну інформацію і навіть порадили замість овердрафту відкрити кредитну карту. Адже розмір овердрафту ідентичний розміру заробітної плати, а доступні засоби на кредитній карті можуть навіть вчетверо разів перевищувати щомісячний дохід.
У Дельта Банк співробітник  теж вирішив звернутися за кредитом. Незважаючи на те, що на годиннику було вже 23:55, автовідповідач гарячої лінії повідомив нам, що напрямок перевантажено і порадив подзвонити на київський номер банку. Там нам не тільки детально розрахували процентну ставку по кредиту, але і повідомили розмір щомісячного платежу.
Найактивнішими у нічний час доби опинилися клієнти ПриватБанку. Автовідповідач повідомив нам, що орієнтовний час очікування на лінії складає 7 хвилин. У результаті ми прочекали 8, і оператор колл-центру таки відповів на наш дзвінок. У нього кореспондент поцікавився, як можна поповнити мобільний рахунок за допомогою смс-повідомлення, відісланого в банк з фінансового номера клієнта.

Для різноманітності, в співробітника Надра Банку журналіст почав розпитувати про те, як придбати залізничний квиток в касі банку. Щоб ускладнити завдання, він також розпитував оператора про те, як і де отриманий в касі документ можна поміняти на посадочний документ. Співробітник колл-центру на всі питання відповів. Коли співробітник тільки набрав номер гарячої лінії, автовідповідач повідомив йому, що орієнтовний час очікування на лінії складає 2 хвилини 15 секунд.
У ОТП Банку час очікування на лінії склав 60 секунд. Кореспондент знову захотів кредит, і йому розрахували щомісячний платіж і підсумкову переплату.
У Райффайзен Банку Аваль журналісту знадобилася послуга доступу до власної кредитної історії. Але співробітниця Юлія повідомила, що з цього питання варто дзвонити вже з 9-ти ранку, адже вночі банк може здійснювати тільки екстрені операції: блокувати карту і зменшувати ліміт.
У ВТБ Банку хитрому клієнту також розрахували щомісячний платіж і підсумкову переплату, а також – запропонували заповнити онлайн-заявку, щоб вже завтра клієнт міг дізнатися рішення про запитуваний кредит.

Для себе можна зробити один висновок: якщо забудеться пароль, загубиться банківська карта або виникнути якісь інші технічні проблеми, вирішити їх можна буде прямо серед ночі. А от щоб отримати більш детальну інформацію стосовно інших банківських продуктів і послуг, іноді доведеться почекати трохи довше.

Джерело: www.banki.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*