Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Клієнти все частіше обслуговуються в онлайн-банкінгу. Цьому сприяє проникнення інтернету, впровадження 3G і популяризація смартфонів. 

21% всіх роздрібних клієнтів використовують інтернет-банкінг. 70% користувачів інтернет-банкінгу хоча б раз заходили в нього з мобільного пристрою, будь то смартфони або планшети.

Розвитку дистанційного банківського обслуговування сприяє еволюція в Україні супутніх технологій, які дають вкрай цікаві можливості як банківським, так і fintech рішенням. Серед них: «блокчейн», біометрія, бесконтакт, дистанційна ідентифікація, р2р-перекази та інші.

З кожним днем мобільні пристрої і мобільний інтернет стають дедалі популярнішими. Згідно зі статистикою в 2015 році проникнення смартфонів зросло на 6% і склало 30% від усього населення України. Тобто в середньому кожен третій українець користується смартфоном, серед них 70-75% мають доступ до інтернету, а провідні мобільні оператори активно розвивають 3G.


У той же час, стабільно зменшується кількість клієнтів, які особисто бажають відвідати відділення банку більше одного разу. Зростає оборот і обсяг операцій, як в дистанційних каналах банку формату 24/7, так і у торговельних майданчиків небанківського сектора.

Основними факторами, які негативно впливають на розвиток ДБО, є брак кваліфікації профільних співробітників, відносна дорожнеча аутсорсингу, архаїчність банківських «core-систем» або їх ключових елементів, неприйняття багатьма організаціями нових методологій ведення проектів. До того ж більшість вітчизняних банків орієнтуються виключно на «бранчевую» бізнес-модель, вважаючи ДБО просто модною фішкою.

В цілому на ринку, найімовірніше, вартість транзакційних операцій через інтернет-банкінг буде рости. Можливо, буде введено абонплата за користування, але за умови, що клієнтам будуть надаватися додаткові переваги: різні акції, програми лояльності, бонуси і знижки. Очікуване подорожчання пояснюється постійним підвищенням попиту на інтернет-банкінг серед клієнтів, а також збільшенням собівартості послуги для банків.

Клієнти цінують свій час і кошти, тому все більше користуються саме дистанційним банківським обслуговуванням. Для порівняння – виконати платіж через касу потребує витрати за часом візиту до відділення і сам платіж (5-10 хвилин), а для платежу через інтернет або мобільний банкінг необхідний лише комп’ютер або смартфон і 2 вільних хвилини.

Саме зростання популярності і сприяє розвитку віддаленого банкінгу. Але не варто забувати, що будь-які технічні доопрацювання, реалізація нових функцій – це інвестиції, тому новий функціонал в інтернет- та мобільному банкінгу з’являється не надто часто.

Джерело: Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.