Один з читачів порталу зіткнувся з неприємною ситуацією. Коли він знімав гроші зі свого рахунку, банкомат спочатку видав гроші, а потім забрав назад.

«Коли я вставив картку в банкомат і набрав все, як годиться, автомат видав карту, але грошей я не побачив. Прийшло смс-повідомлення про те, що гроші були списані з мого рахунку. Співробітник банку сказала, що нічого страшного. Щоб я вставив карту і перевірив рахунок. Я так і зробив. Виявилося – гроші на місці. Тоді я, як звичайно, почав набирати всі комбінації.
Банкомат видав гроші – 3 тис. грн. Гроші залишилися в комірці, де виходять гроші. У цей момент мені приходять смс-ки і я починаю їх читати. bankomat_zabral_500x383.jpg.aspxПоки читав – банкомат цинічно вкрав належні мені гроші. Тобто, затягнув їх назад з комірки в банкомат.
На мій рахунок гроші так і не надійшли. Через кілька днів я був змушений зняти ще 3 тис. грн. Таким чином, я зняв 3 тис. грн., А списало 6 тис. грн. з відсотками, як належить. Я написав заяву і чекаю. А відсотки все нараховуються », – розповідає клієнт.
Чому ж виникла така ситуація і як її можна було попередити?
«Описана ситуація могла виникнути внаслідок закінчення ліміту часу, відведеного для отримання Клієнтом запитуваної в банкоматі суми, – коментує начальник Департаменту клієнтської підтримки АТ «Дельта Банк» Євгена Бандалак.

Беручи до уваги, що Клієнт знаходився у відділенні в робочий час, можна рекомендувати Клієнту звернутися до співробітників відділення та написати письмову заяву з детальним описом ситуації. За фактом кожного звернення Клієнта проводиться службове розслідування відповідно до внутрішніх процедур Банку. У разі підтвердження неуспішності операції, кошти повертаються на рахунок Клієнта, при необхідності, проводяться відповідні коригування ».

Якщо ж ситуація зі списанням з рахунку і невидачею грошей відбулася не у відділенні банку, а в іншому місці, потрібно також звернеться в банк, який видав Вам карту. Фінустанова, у свою чергу, має направити запит на повернення коштів в банк-еквайєр (якому належить банкомат).
Останній вже аналізує роботу банкомату (у тому числі і відеоматеріали) і перевіряє існування надлишків / недостач в банкоматі. «У разі необгрунтованості претензії клієнта сума спірної операції буде повторно представлена до списання»

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*