Якщо ліміт часу, протягом якого клієнт може взяти гроші з банкомату минув, машина забирає купюри назад. Також подібна ситуація може виникнути через несправність банкомату.

Один з читачів порталу Banki. ua при спробі зняти гроші з картки, отримав тільки смс-повідомлення про вчинення трансакції, запитувана сума ж залишилася в машині.

«Я вставив картку, як завжди набрав ПІН-код і вказав потрібну суму. Мої 300 гривень з’явилися всього на кілька секунд. Забрати їх я не встиг: банкомат засмоктав купюри назад. Як звичайно, я відразу ж отримав смс, в якому повідомлялося, що 300 гривень були списані з моєї картки. Сподівався, що незабаром прийде смс про скасування трансакції, але на жаль, цього не сталося. Тепер не знаю, що мені робити і в якій банк звертатися, бо я знімав гроші в «чужому» банкоматі », – описує свою ситуацію чоловік.

Що ж робити в подібному випадку? І який з банків, той, якому належить банкомат (еквайєр) або той, у якому клієнт отримав карту (емітент), може швидко вирішити проблему?

imageУ подібних випадках в першу чергу необхідно звертатися в банк. Там клієнт повинен написати відповідну заяву відповідно до встановленого зразка, де потрібно вказати місце розташування банкомату, суму і час здійснення операції, а також персональні дані. Після отримання такої заяви банк проводить ряд заходів на підтвердження або спростування заявленого випадку, – рекомендує начальник управління продажів роздрібного бізнесу Банку Кредит Дніпро.

– Слід звернути увагу на те, що якщо подібна ситуація сталася при здійсненні клієнтом операції в банкоматі «чужого» банку – слід звертатися саме до фінустанови, якій належить банкомат. У свою чергу, цей банк вже направить запит саме в банк-емітент платіжної картки. У кожному разі, фінустанова повинна вирішити таку ситуацію клієнта протягом 30 днів з моменту звернення .

Те, наскільки швидко клієнт отримає свої гроші назад, залежить від термінів обробки заяви банком-емітентом карти, а також від місця проведення операції: у власному банкоматі банку-емітента, в банкоматі банків-партнерів або інших банків. Але в середньому це займає від 5 до 10 днів.

Банк-еквайєр повинен проаналізувати роботу банкомату в зазначений період (в тому числі і відеоматеріали), перевірити існування надлишків / недостач в банкоматі і підтвердити несправедливість здійсненої операції. Якщо претензія виявиться обгрунтованою, кошти будуть повернуті на карту.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*