Позбутися своєї банківської картки клієнт може з різних причин. Невірно введений пін-код, вимкнення електрики, і не тільки. Зазвичай, щоб отримати свій пластик назад, потрібно почекати 7-10 днів.
Якщо банкомат не віддав карту, клієнту необхідно спочатку переконатися, що після вилучення його картки банкомат закінчив операцію і перейшов в штатний режим очікування наступної операції з відображенням відповідної анімації на його екрані.
«Якщо ж такої впевненості немає, доцільним буде тимчасово заблокувати картку шляхом телефонного звернення до цілодобової служби підтримки свого банку. Після цього необхідно звернутися у відділення, де відкритий картрахунок, і дізнатися терміни і процедуру повернення картки ».
Те, скільки часу знадобиться для того, щоб отримати карту назад, залежить від політики банку. Але зазвичай цей процес займає близько тижня.
«Ці процеси регулюються внутрішніми процедурами кожного з банків і в значній мірі залежать від термінів регламентного обслуговування банкоматів і їх інкасації. Адже саме в ході цих дій і відбувається отримання банком карт, вилучених його банкоматами. На практиці цей термін може коливатися від 1 – го до 7-10 днів ».

clip_image001

А от що робити, якщо карту вилучив банкомат не того банку, в якому Ви обслуговуєтесь, а іншого? Яким в цьому випадку повинен бути алгоритм Ваших дій? У даному випадку спочатку потрібно звернутися в найближче відділення цього банку для з’ясування причин вилучення та умов, при виконанні яких карта може бути повернена безпосередньо у відділенні.
«Як правило, при вилученні картки через технічну проблему самого банкомата достатньо буде пред’явити документи, що засвідчують особу клієнта, та реквізитів, зазначених на картці. Але при вилученні карти за запитом банку – емітента клієнту насамперед необхідно вирішити проблемні моменти зі своїм банком, після чого надати банку – екваєру відповідне погодження свого банку на повернення йому вилученої карти ».

Якщо ж від несправності банкомата Ви втратили не банківську карту, а грошей на рахунку, насамперед потрібно буде написати заяву в банк, вказавши місце і час проведення невдалої операції. Банк, який видав Вашу картку (емітент) повинен у рамках розслідування направити запит банку, якому належить банкомат (екваеру).
Надалі банк-екваер повинен проаналізувати роботу банкомату в зазначений період і перевірити існування надлишків або нестач. Та, наскільки швидко клієнт отримає свої кошти назад, залежить від термінів обробки заяви банком-емітентом карти, а також від місця проведення операції. Але в середньому це триває близько 5-10 днів.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*