В кінці літа поточного року ставки по кредитних картах знизилися більш ніж на 10 п.п., кількість банків – емітентів скоротилась на дві установи, а гравці, що залишилися шукають нові способи боротьби за платоспроможного клієнта.

Так станом на 12 серпня 2016 року середні ставки за кредитками на термін 2 роки склали: при розрахунках карткою в торговельній мережі – 41,38% річних, при знятті коштів у банкоматі банку-емітента картки – 44,6 % річних, при переведенні в готівку в банкоматах інших банків – 44,75% річних.

Середня процентна ставка при знятті коштів в «своєму» банкоматі за такими кредитками протягом року знизилася на 10,58 п.п., кількість банків, що пропонують кредитки – знизилося з 11 до 9 (пішли з ринку банк «Михайлівський» і Фідобанк), а кількість пропозицій по кредитках знизилась з 298 до 58.


«Істотне зниження ставок по кредитних картах довелося на кінець весни-початок літа. В першу чергу це пов’язано зі зміною облікової ставки Національного банку і, як наслідок, зміною вартості ресурсів, які банки використовують для такого виду кредитування. Важливим фактором є також кон’юнктура ринку кредитних карт: з ринку пішло кілька банків, які встановлювали досить високі ставки кредитування за картковими продуктами »- коментує ситуацію Заступник Голови Правління з роздрібного бізнесу« ТАСкомбанк ».

Цікаво, що найбільш низькі ставки пропонуються банками по кредитних картах терміном на 2 роки, а найдорожче позичальникам обійдуться карти терміном в 1 рік.

На тлі зростаючої конкуренції і недоліку платоспроможних позичальників банки змушені пропонувати клієнтам додаткові послуги і сервіси. Перш за все, увагу банкірів звернулося до вже існуючої базі. «Банки працюють зі своєю внутрішньою базою клієнтів на предмет аналізу платіжного поведінки і користування банківськими послугами, на підставі якого їм встановлюються так звані попередні кредитні пропозиції. Завдяки цьому клієнти без зайвих витрат часу можуть отримати кредитну карту з встановленим кредитним лімітом »- ділиться технологіями банкір. « Не залишають банки без уваги і діючих активних користувачів кредитних карт, яким регулярно пропонується підвищення кредитного ліміту ».

Серед перспективних напрямків експерт називає поширення «так званих« мобільних банкірів », які здійснюють не тільки доставку банківських карт, але і можуть на місці надати додаткову консультацію та оформити замовлення на інші продукти, що цікавлять клієнтів», а також «випуск ко-брендових кредиток. Ідея не нова, але сьогодні банки більше орієнтуються не на силу бренду партнера, а на галузь, яка найбільш цікава користувачам кредитних карт ».

Джерело: http://www.prostobank.ua/

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*