Продукція компанії Apple завжди оповита легкою завісою таємниці. Маркетологам корпорації вдається з року в рік підігрівати інтерес аудиторії до нових iPhone, MacBook, iWatch і інших пристроїв.
Inc.com проаналізував маркетингові та рекламні принципи технологічного гіганта, склавши 5 ключових правил презентацій “яблучної компанії”, які дозволяють їй бути завжди на висоті.
Користувачам необов’язково знати, як функціонує ваш продукт з технічної точки зору. Намагайтеся дотримуватися максимально простих і зрозумілих формулювань.
Компанія Apple завжди прислухається до думок своїх користувачів і вносить зміни в продукти. Нічого не заважає вам, наприклад, запустити безкоштовну версію свого забезпечення або продукту, дозволити обмеженому колу осіб їм користуватися в обмін на реальні коментарі та пропозиції.
Так, Apple на своїх презентаціях завжди говорить про ціну на гаджет, але, при цьому, зовсім не акцентує на ній увагу. Завдання розробників – розповісти про переваги пристроїв, а ціна в цих питаннях – не найголовніше.
Створюйте досвід, а не тільки продукти
Використовуйте історії, розповідайте клієнтам про свій досвід. Наприклад, під час презентації нового iPhone компанія не тільки демонструвала фотографії нового гаджета, але і зробила ціле шоу з барвистими знімками, що розповідає про інновації камери.
Презентації Apple – це завжди круто і дуже захоплююче. Щоб потенційні покупці вас запам’ятали, намагайтеся вразити або здивувати їх, зіграйте на емоціях. І тоді можете бути впевнені – про вас не забудуть.
Залишити відповідь