Продукція компанії Apple завжди оповита легкою завісою таємниці. Маркетологам корпорації вдається з року в рік підігрівати інтерес аудиторії до нових iPhone, MacBook, iWatch і інших пристроїв.


Inc.com проаналізував маркетингові та рекламні принципи технологічного гіганта, склавши 5 ключових правил презентацій “яблучної компанії”, які дозволяють їй бути завжди на висоті.

Робіть ставку на простоту

Користувачам необов’язково знати, як функціонує ваш продукт з технічної точки зору. Намагайтеся дотримуватися максимально простих і зрозумілих формулювань.

Спирайтеся на відгуки

Компанія Apple завжди прислухається до думок своїх користувачів і вносить зміни в продукти. Нічого не заважає вам, наприклад, запустити безкоштовну версію свого забезпечення або продукту, дозволити обмеженому колу осіб їм користуватися в обмін на реальні коментарі та пропозиції.

Не робіть акцент на ціні

Так, Apple на своїх презентаціях завжди говорить про ціну на гаджет, але, при цьому, зовсім не акцентує на ній увагу. Завдання розробників – розповісти про переваги пристроїв, а ціна в цих питаннях – не найголовніше.

Створюйте досвід, а не тільки продукти

Використовуйте історії, розповідайте клієнтам про свій досвід. Наприклад, під час презентації нового iPhone компанія не тільки демонструвала фотографії нового гаджета, але і зробила ціле шоу з барвистими знімками, що розповідає про інновації камери.

Пам’ятайте про емоції

Презентації Apple – це завжди круто і дуже захоплююче. Щоб потенційні покупці вас запам’ятали, намагайтеся вразити або здивувати їх, зіграйте на емоціях. І тоді можете бути впевнені – про вас не забудуть.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*