Справжньому успіху в бізнесі завжди передує ряд помилок. Багатьох цілком можливо уникнути, якщо уважно прислухатися до порад оточуючих. Business Insider представив 12 найцінніших порад, які свого часу отримали найуспішніші підприємці.

№ 1. Придивляйтеся до кожної дрібниці у вашій справі (ресторатор Джон Таффер)

На сьогоднішній день Таффер володіє телевізійним шоу «Bar Rescue», але в той час, коли він ще займався ресторанним бізнесом, віце-президент Hyatt сказав йому: «Ви дивитесь, але не бачите». Завдяки цій пораді Таффер навчився не тільки оцінювати картину в цілому, а й аналізувати всі супутні його бізнесу дрібні деталі, на зразок столових приладів або світильників. «Бачити» він навчився саме дивлячись на них.

№ 2. Ніколи не здавайтеся (творець Dilbert Скотт Адамс)

clip_image002

За словами Адамса, свою найціннішу пораду він отримав ще до того, як його карикатури стали друкувати в різноманітних виданнях. У той час йому знадобилась порада професійного карикатуриста Джека Кессіді, власника телешоу ‘Funny Business’ на PBS. Тоді він сказав Адамсу, що, не дивлячись на те, що в цьому бізнесі величезна конкуренція, здаватись не можна.

Після цього Адамс відправив кілька своїх коміксів в The New Yorker і Playboy, але скрізь отримав відмову, після чого йому залишалося тільки втішатися тим, що він хоча б спробував. Через рік з ним знову зв’язався Кессіді, так як, прибираючи в офісі, він наткнувся на малюнки Адамса. Він написав йому, щоб поцікавитись, чи не здався Адамс, який на той момент вже опустив руки. Лист від Кессіді змусив його дістати художні приналежності і спробувати знову. Згодом, успіху він досяг завдяки тому, що його комікс побачила жінка, чий чоловік був точнісінько як персонаж Dilbert, про який ніхто б ніколи не дізнався, якби Адамс не спробував ще раз.

№ 3. Стан комфорту – це ваш ворог (Сара Ротман, підприємець у рекламній сфері)

Сара Ротман, засновниця рекламного агентства MODCo, чиїми клієнтами зараз є Vera Wang, True Religion, і Tory Burch, отримала свою кращий пораду від свого першого бухгалтера під час обговорення майбутнього запуску її компанії. Мова тоді йшла про те, скільки грошей потрібно взяти в борг, щоб запуститися. Дана їй порада звучала так: «Потрібно мати достатньо грошей для виживання, але не достатньо для комфортного існування. Дуже важливо залишатись переляканим ».

Зараз Ротман воліє називати це не «переляком», а «голодом», адже саме цей стан завжди був відмінним мотиватором для руху вперед. Комфорт – це ваш ворог, а от голод постійно змушує вас витрачати сили на виживання, ріст і розвиток.

№ 4. Коротких шляхів не існує (мільярдер Марк Кубан)

Власник Dallas Mavericks Марк Кубан вважає, що краща порада, яку йому коли-небудь давали, це: «Роби свою роботу. Доводь її до кінця. Думай швидше і логічніше. Високо оцінюй свої очікування, так як коротких шляхів немає ». Ці поради він отримав від свого батька, який був простим робітником і заробляв, роблячи оббивку для кузовів автомобілів. Кубан вважав, що батько був реалістом, але в той же час він завжди вмів обнадіяти в потрібний момент.

№ 5. Просити про допомогу – це нормально (засновник Lululemon Чіп Уїлсон)

Вілсон стверджує, що йому було потрібно досить багато часу, щоб усвідомити важливість цієї поради. Люди люблять допомагати іншим, тому не обов’язково йти на ризики роблячи вигляд, що ти знаєш абсолютно все. До речі, без уміння довіряти іншим і ділитися контролем Lululemon навряд чи змогли б домогтися успіху, так як на самому початку Вілсон одночасно займався запуском ще однієї компанії.

№ 6. Ви ті, з ким асоціюєтесь (підприємець і письменник Тім Ферріс)

За словами Ферріса, автора книги-бестселера «The 4-Hour Workweek», вас оцінюють за тими людями, з якими ви асоціюєтеся. Цю пораду він отримав від шкільного тренера з боротьби і відтоді намагався ніколи її не забувати і використовувати її не тільки під час вибору стартапів для інвестицій, інвесторів або спортивної команди, але і при виборі людей, з якими він збирається повечеряти. Ферріс стверджує, що постійно тримає цю пораду в голові.

№ 7. Займайтеся тим бізнесом, в якому ви зможете стати великою шишкою (генеральний директор Camping World Маркус Лемоніс).

Цю пораду він колись отримав від Лі Якокка, який зробив сильний вплив на кар’єру Лемоніс. По суті, займатись потрібно тільки тим бізнесом, в якому ви зможете бути ініціатором змін і зробити щось значуще. У разі Лемоніс це безперечно спрацювало.

№ 8. Геніальність в простоті (генеральний директор 5 Acre Farms Ден Хоран)

Хоран наполягає на важливості простоти, адже для того, щоб зробити щось просте, треба дуже-дуже ретельно вивчити все, що з цим об’єктом пов’язано. Спочатку це може здатися складним, але ви завжди повинні вміти розповісти про ваш бізнес людям простими словами, адже коли вони здійснюють покупку, вони не хочуть слухати лекцію.

№ 9. Ваш час – це цінний продукт (генеральний директор Hello Design Девід Лай)

Батько Лайя говорив йому: «У нас у всіх 24 години в добі, і те, що ми вирішуємо робити в цей час, багато про нас говорить». Час – це єдина річ, яку не можна буде повернути.

№ 10. «Моєю кращою порадою була образа» (магнат нерухомості Барбара Коркоран)

За словами Коркоран, саме образа свого часу мотивувала її домогтися успіху, а краща порада був одночасно і гіршою. Її бой-френд і партнер по першому бізнесу колись сказав їй, що вона нічого не домоглася б без нього. І якби не ті образливі слова, Коркоран б справді не побудувала великий бізнес. Почувши образу на свою адресу, вона просто не могла дозволити своєму колишньому партнеру відчути задоволення від її невдач.

№ 11. Якщо вам будуть рідко відмовляти, то вам не буде вистачати рішучості (генеральний директор NewsCred Шафкат Іслам)

Шафкат стверджує, що отримував цю пораду в тій чи іншій формі від різних людей, але суть її полягала в тому, що якщо вам не кажуть «ні» кілька разів на день, значить ви налаштовані недостатньо рішуче і не дуже намагаєтесь. На його думку, це відмінне кредо для тих, хто тільки створює компанію, оскільки їм ще належить почути слово «ні» величезну кількість разів і це цілком природно, адже створення цікавого бізнесу неможливе без певного новаторства, яке так не люблять скептики.

№ 12. Вчіться говорити «ні» і зосереджуватися на тому, що ви робите найкраще (генеральний директор SumAll Дейн Аткінсон)

Аткінсон вважає, що критично важливо фокусувати свою увагу виключно на тому, що ви робите дійсно добре, а говорити «ні» відмінним ідеям потрібно для того, щоб дістатися до по-справжньому блискучих. На кожному етапі існування компанії потрібно відмовлятися від одного з можливих шляхів розвитку і це досить складно зробити, так як ніхто з підприємців не може бути впевненим у своєму виборі на всі 100%. Але зрештою, саме вдало вибрані прості формули ведення бізнесу прокладуть вам шлях до успіху.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*