Прототипом сучасної системи франчайзингу прийнято вважати систему продажів і обслуговування швейних машин Зінгера. Компанія, починаючи з 1851 року, укладала з дистриб’юторами товару письмовий договір на передачу франшизи, договором передавалося право на продаж і ремонт швейних машинок на певній території Сполучених Штатів.

В Україні перша франшиза з’явилася завдяки російському підприємцю з харківськими корінням Володимиру Довганю, який в 90-і продавав під ТМ «Довгань». Зараз франчайзинг в Україні розвивається дуже активно.

«Я з упевненістю можу говорити, що саме франчайзинг в даний час є одним з найактуальніших методів залучення інвестицій в Україну», – розповідає директор ТОВ «Франчайз-Груп» Мирослава Козачук.

Найчастіше за франшизою відкривають бізнеси в сфері громадського харчування, торгівлі та різних послуг. За словами головного редактора сайту franch.biz Романа Кириловича, сьогодні найбільш популярні сфери бізнесу по франчайзингу – це магазини одягу, фаст-фуди і товари для дітей. Також популярністю користуються дитячі послуги та послуги у сфері краси.

Головними перевагами франшизи є перевірена і успішна бізнес-модель, швидкий старт бізнесу, оптимальні інвестиції та підтримка дослідної компанії. Що ж стосується негативних сторін, то модель роботи по франчайзингу обмежує свободу та ініціативу. Договір франчайзингу передбачає чіткі правила щодо ведення бізнесу, підбору персоналу, оформлення та оренді офісу.

10 ідей для бізнесу по франчайзингу

sem-ya-restoranov-mafia-predstavlyaet-novyj-restoran-i-karaoke-klub_full(2) Ресторан «Мафія» італійської та японської кухні + караоке клуб

Область: Horeca

Вартість франшизи: 100 тис. євро

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: 7%

Витрати на рекламу: близько 3% від виручки

Вимоги до покупця франшизи: професіоналізм і максимальна залученість в ресторанна справа.

superdeal4608(1) ТМ «Технічна студія« Винахідник »

Область: студія розвитку для дітей від 3 до 16 років

Вартість франшизи: від 60 тис. доларів

Паушальний (вступний) внесок: індивідуально

Роялті: індивідуально

Витрати на рекламу: немає

Вимоги до покупця франшизи: дуже важливо, щоб покупець полюбив цей бізнес.

78605709_1_644x461_povar-rabotnik-kuhni-v-restoran-bystrogo-pitaniya-tm-burger-club-harkov ТМ «Burger Club»

Область: громадське харчування

Вартість франшизи: від 55 тис. доларів

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: 2% щомісяця від обороту

Витрати на рекламу: немає

Вимоги до покупця франшизи: наявність достатніх обігових коштів; готовність робити все можливе для розвитку франчайзингового ресторану швидкого харчування та підтримки іміджу, ідентичності і репутації компанії «Burger Club»; готовність працювати відповідно до правил компанії, стандартами.

logo(8) Магазину фірмового одягу ТМ VDone

Область: торгівля

Вартість франшизи: від 50 тис. доларів

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: немає

Витрати на рекламу: немає

Вимоги до покупця франшизи: наявність необхідних фінансових коштів. Бажання працювати, прагнення отримувати стабільний дохід і мати власний високорентабельний бізнес.

 Остерія, італійський ресторанчик «Ченто Перченто»

Область: громадське харчування

Вартість франшизи: від 50 тис. доларів

Паушальний (вступний) внесок: 8 тис. доларів

195Роялті: 4 – 5%

Витрати на рекламу: немає

Вимоги до покупця франшизи: партнер по духу. Наявність необхідних для запуску Бізнесу фінансових ресурсів.

 Кавовий кіоск CoffeeHot

Область: торгівля, харчування

Безымянный(156)Вартість франшизи: 5 тис. євро – кавовий кіоск, площа 4-6 метрів; 15 тис. євро – магазин кава, чай, кав’ярня площа 30-50 метрів на 30-50 посадочних місць

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: немає

Витрати на рекламу: внесок сплачується не раніше, ніж через 6 місяців після запуску проекту, і становить 2% від обороту.

Вимоги до покупця франшизи: – бажання і здатність до щоденної роботи у високому темпі;

– Готовність багато працювати, щоб домогтися більшого, ніж середній дохід;

– Бажання вести легальний бізнес;

– Розуміння необхідності слідувати всім бізнес-процесам CoffeeHot ™;

– Прихильність високим стандартам CoffeeHot ™ в обслуговуванні клієнтів;

_CAoWEgMFM8– Рішучість стати визнаним бізнес-лідером у регіоні, в якому працюєте;

 Фітнес клуб FitCurves

Область: спорт, послуги

Вартість франшизи: 33,5 тис. доларів

Паушальний (вступний) внесок: 20 тис. доларів

Роялті: 490 доларів / місяць

Витрати на рекламу: індивідуально

Вимоги до покупця франшизи: необхідно любити цю справу і жити їм. Часто власниками фітнес-клубів стають ті, хто раніше займався там.

 Мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами» Область: туризм

logo_rus_0Вартість франшизи: 15 – 35 тис. грн

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: 10-14%

Витрати на рекламу: індивідуально

Вимоги до покупця франшизи: досвід ведення бізнесу, час і бажання займатися бізнесом.

 Мережа магазинів здорових продуктів «Здорова лавка»

логотипОбласть: торгівля

Вартість франшизи: 15 тис. грн

Паушальний (вступний) внесок: немає

Роялті: немає

Витрати на рекламу: індивідуально

Вимоги до покупця франшизи: досвід ведення бізнесу, прагнення займатися саме цим бізнесом.

 Віномаркет ТМ «Поляна»

Область: продтовари

Вартість франшизи: 1 тис. грн / місяць

slide-1-638Паушальний (вступний) внесок: розраховується за торговою площею виномаркету 200 доларів – 1 кв.м.

Роялті: немає

Витрати на рекламу: немає

Вимоги до покупця франшизи: наявність фінансових ресурсів. Бажано, наявність досвіду підприємництва.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*